Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 12, 2010

Still Awek Muda Walalupun da 25 thun

Happy Birthday to me!!!!!!!!!!!!!.....yehaaaaa...rini birthday aku....cam tak caye aku da 25 tahun...waweeee.....umur meningkat tp aku still look remaja gitu..auuu....hahahaha...takde la lawak je...takde la remaja sgt pun tp just cun tu tak ilang2 la kan....kih kih kih...aku dapat adiah dr hubby...yehaaaa....dok kusyuk study kat atas...hubby sibuk dok baking2 kek aku...hehehe....then baby lak tendang2....perut aku timbul saner sini hasil gerakkan si kecil yang cumel dlm perut aku...dah penat2 study igt nk turun la bawah..pikir perut memulas...mean lapar...sb tu baby gerak2...then jerit la aku kuat2.."abg..ayg nk turun..." sb pe awal2 da diwarning jgn turun dia nk baking baking...hehehe...skali turun je tangga hubby ckp "Happy Birthday syg"....waaa....da kol 12 rupanyer...patut la baby pun tendang2 kuat cam oh turun bawh je...hubby gaya cam nk naik atas....hehehe..da kol 12 rupanyer...mmm..terharu..pe lagi..terus la aku dipeluk hubby terchenta...wow...best rupanyer sambut birthday ngan suami...hehehehe...klu time kapel mana leh hugging2 kan...da kawin leh la...seronok..pastu ada adiah besar ngan kad yang sgt cun melecun...tuk aku la tu....alkisah adiah tu nt aku citer....adiahnyer adalah....jap ea...nt aku masuk gambar dulu...mst korang jeles...hak hak hak...jap2....kek hubby blum siap tu..tp bau semerbak sei......pape pun walalupun tak suprise sgt mean cam tadaaaaa....ada kek buatan hubby...tp aku tak dibenarkan melihat hasil creativiti beliau...da sb td aku gediks nk g mkn chicken chop...so tak sempat baking2 tu siap sblm kol 12..tp takpe..dapat ngap chicken chop sblm pantang mmg aku ingin2 kan..huahuahua...
sebebarnyer aku terharu sgt...sb hubby belikan adiah tuk aku...n muka dia happy sgt sb dapat kasi aku adiah..aku takde la nk adiah sgt2...tp just nak dia syg n hargai aku smpi akhir hayat aku...tu je...da cukup...tp klu aku halang2 nt dia sedih..so biarkan aje..aku pun terima la ngna hati yg riang..riang seperti hati hubby jugak dapat belikan aku adiah...alkisah adiahnyer..td aku g beli ngna hubby..hak hak hak..takde suprise la jugak...tp suprise hubby bawa g JJ..then ckp nk eli adiah tuk aku..so aku on jela....dulu aku ada minta pembakar roti...cam kelakar kan..tp ok pe..aku suka mkn roti bakar..lagipun akt umah aku takde pembakar roti....tp tup2 hubby bawa aku g beli Mixer....wow..suka benarla aku....dapat mixer baru...nt leh wat kek sedap2 tuk hubby..then operasi cheese tart aku akan semakin lancar la berjln...muahahahah..sb semangat dapat mixer baru...THANK YOU ABG...syg abg sgt2...muah muah muah.....jenama n pilihan ttap hubby nyer taste..aku sebagai birthday gurl dok diam2 je..jgn demand2 ok..hahahah...then sb nama pun adiah..wajib la dibalutkan..walalupun tak suprise tp wajib dibalut...hubby cam biasa mmg akan n takkan letih layan kaenah aku...so hubby belikan pembalut kartun birthday yang sgt cantik...then hartar tuk dibalut..hak hak hak....seronok2...aku happy sb adiah aku dibalut...then kad lak aku tak tau biler hubby aku belikan..kad pun secantik pembalut....kartun2..mmg isteri dia mmg budak2 so kartun2 yang dibelinyer..mmg sgt memahami isteri yang cam budak2 ni..hehehe..walalupun tak lama lagi nk beranak da...kih kih kih...ni la kot kelebihan suami aku berbanding lelaki2 lain...sgt memahami aku n layan je karenah aku yang kadang2 agak cumel itu...hak hak hak...anyway..klu tak dapat adiah pun tak berbalut adiah pun aku ttpa labelkan hubby sbg suami yang sgt memahami n ensem..opsss...sb pe tau...sebulan sblm birthday aku ni dia da pikir2 nk wat kek pe..nk beli pe...gelisah sb nk wat yang tterbaik tuk aku..mana aku tak terharu beb....hik hik hik...
cuma sb aku ngan hubby ni cam kembar siam kan..tak leh nk berenggang so nk eli adiah kena la bawa aku jugak..klu tinggal aku kat umah hubby lak g JJ..alamat beranak aku kat umah sorang2 sb tekanan perasaaan yang amat sgt sb ditinggalkan sendirian n hubby berlegar2 di JJ?????? oh..tidakkkkkkk......mana aci dia g jln2 aku lak dok umah..tak leh takleh..nk jln2 jugak..walalupun jln sket nk duduk..tp tak kira nk jln2 jugak..walalupun hanya dlm kete..aku still leh baca nama2 kedai walalupun tak hafal tp yang penting aku leh jln2...heheheh..betapa teruk nyer aku...tp cumel...hak hak hak....esok hubby da plan n kbawa jln2..so esok adalah ari cuti dr memegang nota n buku...dan juga memikirkan pasal final...hak hak hak..nk spend satu hari ngan hubby....esok nk pakai baju apa ye???? hehehehe....sajer kasi jeles...lagipun hubby ada gap 2 minggu tuk next exam...so mmg hubby akan rilex abis abisan la kan..n walalupun aku lak kena struggle tuk final aku..tp hati bahagia sb hubby leh concentrate 100% kat aku je....tkade hubby ttiba2 termenung smbil menghafal pe dia belajar..takde aku g bilik study then ckp.."baby panggil abg"....hak hak hak..sb nk perhatian..walalupun baru 1/2 jam hubby tinggal aku n bersendirian dlm bilik study...aku mmg gini....tak betah biler hubby tak panggil aku..tak kaco2 aku...muahahaha....mm..dah melencong ni...cam biasa la layan je aku ni...muahahahaha....
hati aku rinag sekarang...mata tka ngantok...sb cam usha sket2 kek buatan hubby ni...tp hubby asyik lindung2 je..ish...nk pe hubby ambikkan...ish....caner ni...hak hak hak...
td g beli bahan kek aku ikut jugak...sekali harung g JJ kan...sekali orang kedai i mean tauke kedai tu tanya..nk dia tolong pape...nk wat kek tuk saper...hubby pun ngna bangganyer..kate tuk wife dia..smbil peluk bahu aku...tauke tu kate pe "wa...bagusnyer husband wtkan kek birthday tuk u...".....yang best muka terpegun..aku rasa 1. terkejut lelaki pun leh wat kek ke..i mean baking2 ke.... 2. syg nyer dia kat isteri dia.... 3. AIK..APASAL SI ISTERI YANG CUN NI PUN IKUT KSALI..NAPER TAK SUPRISE... hak hak hak...takpe..aku tersenyum bangga...dlm hati..."best kan hubby aku...dah la ensem pastu semangat nk wat kek tuk aku kan..bangga2..." ttiba tersedar...ya Allah tak baik riak....hu...ok setakat ni je la kot aku tulis..sb isau la riak lagi...kang dosa...anyway...thank you so much to my HUBBY...really luv U sooooo much...happy to be with u...:)


Ni la kotak adiah aku n kad dr hubby....tak nk buka lagi nk buka biler kek ada sebelah...ok aku gediks..tp it's my day kan...hik hik hik

2 comments: