Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 06, 2010

Few Weeks to go..

Hellu..skang ni aku tgh xcited ngan pergerakkan baby dlm perut..sgt aktif...syukur sgt, da nk masuk 9 bulan da aku ni...sampi jugak aku kahirnyer ke tahap ni...tahap apa?? tahap nk masuk 9 bulan..kira da 8++ month la baby dlm perut aku..kemana sajer aku g dia ikut...ditemani gitu...g mana2 la..hak hak hak..dulu teringin nk ada bf...then dapat la sorang..bercinta la kononnyer..cam cita monyet gitu..then teringin la plak nk rasa jadi tunang org..pastu tunang la plak..pastu nk lak jadi isteri org...da jadi isteri orang da pun..pastu nk rasa pregnt caner..da pregnt pun...da nk masuk 9 bulan da pun...pastu teringin nk beranak..pastu nk cium anak..pastu nk peluk2 anak..pastu nk besarkan dia...ish..harap2 yang blum tertunai lagi tu aku dapat la rasa...amin.....hubby da xcited nk main2 ngna nanak dia ni...yang mama dia lak pun xcited tp gabra klu2 terberanak sblm final exam abis..anyway..harap2 after 5/12 la aku deliver..yela..senang skt da abih exam semua..da free otak.leh beranak ngna happynyer...pastu pantang ngan happy nyer....amin...
anyway..skang ni asyik memanjang sakit2 sengal badan aku ni..salalh tido agaknyer..lagi satu klu tido skang mst aku akan tido cam duduk sket..sb sakit biler mengiring...anyway...baper minggu lagi je kan..pastu leh tido ngan bestnyer....mmm...ari ni hubby aku sibuk tuk study sb esok dia da start final exam..so akukena senyap2 kat bawah...sb tak nk ganggu dia study...klu aku kat atas nt mst aku asyik2 g kaco dia study..hehehe...aku nyer final start lambat..tp banyak giler nk kena cover especially subjek broadband...anyway..aku da nak start jugak study ni..sb nt takde la aku tension last minit kan..hehehe...
smlm mimpi aku balik kedah..dok kat umah main ngn anak sedara aku tu..then rasa besntyer n rindunyer kat kedah..huhuhuhuhu..terasa sgt nk blaik tp jauh nyerrrrrr.................nt la pantang kat kedah...best sket kot...ye la...mak sndri ada kan..then ada lak 2 baby kat umah..best2...hubby pun da setuju na balik kedah after 1 week aku deliver...as long as aku happy n larat tuk travel jauh2..yeah....seronok yeah...pastu nt on da way nk singgah muar jap..kasi mama n papa aku tgk cucu dia..then terus balik kedah..on da way balik dr kedah pun nk singgah kat muar jugak..kasi Aqil kenal2 ngan cousin dia lak..hehehehe...byk benar plan aku ye..
ari jumaat n smlm mentua aku daatang...mama aku masak mcm2 sedap giler..paling best dia bawa ikan bilis goreng ngan kacang pastu wat kering2..rasa manis..suka benar aku...makan nasi je mst mkn ngan bendalah tu,...lauk lain akutak minat..ynag tu jugak aku dok cedok.pastu papa ckp klu da abis sms je..nt mama buat yang baru..hehehehe...
nt pantang tak leh mkn lak benda tu kan.huhuhuh..
ok la..tak de mood nk update sb nak sudy la rasa...takut menyesal kemudian ari..cewahahhh...ok la..bye

No comments:

Post a Comment