Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 24, 2010

Kesakitan Yang Menular

Hellu..lama tak update blog..td selesai sudah satu paper final aku...aku boleh ta kboleh jawab da letak tepi..yg aku tau skang aku da sakit2 badan lenguh2 badan n rasa lain sgt mcamnyer...nk beranak ke aku ni???? jari aku da mula kebas..tu yg wat aku makin panik...ujung2 jari kebas je...sebelah kanan...tak tau la npe...pastu nk jln skang ni da cam lain macam je...adakah tanda2 aku akan bersalin? ntah..semua ckp rasa cam sengugut..aku sengugut pun tak penah kena...so tak tau la..biler sakit hubby urut2 kan la badan aku..biler merengek tak sihat dia la teman aku smpi tido...mm..pastu sket2 nk nangis...sb badan tka selesa ditambah lak ngan bebanan belajar..cewah..skang ni pun dok atas katil je rehat..nk baca buku pun kena atas katil...smlm g check doktor..da buka 1cm...so doc saran aku beranak awal sket...sb klu nk tunggu abis final 5/12 mmg takkn smpat sb aku confirm da beranak...aku plan beranak swasta at last..hubby pun da muktamad..nk tak nk aku kena beranak kat swasta...huhuhuhu...takpe..semua da sedia..aku je blum bersedia..sb exam kan..tp klu leh nk beranak je awal...senang..then exam nt2 akuambik..heheheh...sb aku tgk muka hubby ceria n bersinar je biler doktor kate aku dlm seminggu mst beranak..aisy...dulu malu2..skang ni da tak sabar..siap kate..tak kisah la klu dia kena ambik exam ari lain pun...cewah..tak sabar la tu nk tatap wajah puteri dia tu...tp takpe...dia happy aku pun happy..skang nk jln pun dipimpin suami terchinta..sb aku kerap sgt rasa sengal2..td exam hubby jadi guard kat luar bilik tunggu aku abis exam..seriusly...time jawab tu rasa lenguh la..cam nk berhenti je jawab nk balik n baring tido...lecturer aku lak tak abis2 isau tgk aku..yela..dia pelik npe aku tak rest je nt2 ambik exam..takde la...aku ni pegang amanah..dapat duit tuk pergi sambung belajar..so nk tak nk kuat tak kuat aku kena jugak la tunaikan amanah aku ni..btul..cam baik je kau ni kan..tp da mmg ni yg aku rsa..huhuhuhuhu
aku nk mak kau skang..tp 28/11 ni my mom kena check up ngna doktor dia...dia da isau nk datang awal..tp aku tak kasi..sb aku lagi isau kesihatan dia..biar dia setel dulu appoinmnt n problm dia...aku?? takpe hubby aku leh jaga..walalupun asyik2 je hubby kate.."biler mak nak sampi ni.."...mak aku da gelak2 biler tau latip asyik ckp gitu...klu nk tau hubby aku ni mmg rapat ngna mak aku...menantu kesayangna dia la katakan...hak hak hak..sb punyai hobi yang samer iaitu suka membeli belha di pasar n masak kat umah..hehehehehehe
ok la..aku nk rehat..badan sakit..nt hubby naik atas..tgk aku dok main tenet je..tak rehat kena marah lak...mm..hubby da garang..semua tak leh...nt sakit..wat tu tak leh wat ni tak leh...takpe..aku ttap cinta dia smpi bielr2...muah...ok la...bye

No comments:

Post a Comment