Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 07, 2010

Sedih biler terkenang org tersyg..

HEllu...mlm ni adalah mood sedih...sb pe??? sb aku sedih la...sb pe aku sedih???? sebab kau teringat kat someone ni....saper ea??? takpe la..biarla Allah n hubby je yang tau...rindu sgt kat sorang hamba Allah ni...stu masa dulu dia la tempat aku mengadu...dia la tempat aku nk bermanja...tp skang....dia da jauh dr aku...sedih wooo....org yang sentiasa nk tgk aku bahagia..selalu mengalir air mata biler aku nangis ngadu sedih...rindu la kat dia..klu la dia baca blog aku ni baru dia tau betapa dia tu penting n bermakna dlm idup aku...sb pe dia g jauh2 dr aku??? sb dia rasa ku tak syg dia lagi kot...huhuhuhuhu..tp aku syg dia sebenarnyer...takpe la..papep un kau harpa dia bahagia...biler je kau teirngat dia ni mst aku akan menangis...time2 camni aku actually perlu dia jugak..walalupun aku ada hubby tp aku nk dia jugak..ish..tamak btul kan aku ni..ni klu hubby tau ni mst dia susah ati tgkaku nangis ni..takpe...dia tgh study kat bilik sebelah..so leh takes time tulis blog yang penuh ngan emosi ni..ditambah lak ngan emosi ibu mengandung yang cun ni..ish2...hubby marah klu aku nangis...hubby marah klu aku sedih..dia nk aku happy...mmg aku happy..tp klu 24 jam happy susha gak kan...hak hak hak...tu klu da abis final leh la..ni tak abis final lagi manakan mungkin aku happy..hak hak..td da happy sb dpt mkn nasi ayam yang kau nk sgt kat Kolej 9 tu..hehehehe...
dlm idup aku tak penah org ambik berat cam orang tu care pasal aku...dia la yg berani marah aku, berani tegur aku berani jugak sound aku...dan dia juga la yg syg sgt kat aku...cam hubby syg aku..hehehehe....skang ni da lama aku tak jumpa dia..rindu sgt nk tgk dia...rindu sgt nk gelak2 ngan dia..rindu sgt nk gado2 ngan dia...selalu ckp aku ni miskin...dia kaya..hak hak hak..pastu selalu ckp aku tak syg dia..suka2 ati je dia tuduh aku kan..tp klu korang nk tau dia tu baik sgt...takpe..aku doakan dia bahagia..tak sedih2..idup pun sempurna...:)
sedih la wei biler teringat kenangan aku ngan dia dulu..byk sgt...sgt2 byk...dr sblm aku kenal hubby smpi la kau kawin ngan hubby..pastu dia mula menjauh..jauh2 smpi aku da tak jumpa dia...tu pun terdgr2 je citer pasal dia..huhuhuh...aku syg dia...syg sgt2..klu la dia tau...n takde org menghasut dia..kan bagus...benci la org yang ambik dia dr idup aku..bukan aku tamak...tp dia milik aku jugak..jgn la bawa dia lari jauh2 dr aku klu ye pun...benci orang tu...
takpe la..mood sedih aku ni menjadi2 lak biler teringat kat mak aku...ni da nk dekat2 time beranak ni lagi2 la kau teringat kat mak aku ni..yela..camni rasanyer biler mengandung aku dulu ye...susah payah mengandung aku skang ni aku da rasa caner..besar btul pengorbanan seorang ibu ni...sedih la wei...nangis lagi ni..aku rindu nk mak aku...nk balik sgt kedah..nk dok atas katil sembang2 ngan mak aku...gosip2 ngan mak aku..tp aku kena ambik final dulu..lambat btul la nk abis final tu..tp tak nk jugak cepat masa berlalu..sb byk tak study lagi ni..huh..sedih2...sedih memanjang kan aku ni..org kate tak baik sedih2..nt baby pun turut sedih..tp caner nk wat..aku mmg tgh sedih..biler aku happy gelak mengekek hubby pesan.."aik..dah2..nt kang sakit perut tu lak"...ish..susah gak..mgm sakit pun bierl aku tergelak terbahak2 seronok...smpi hubby pun naik takut..sb pastu aku akan ckp camni..:adui abg..sakit nyer perut ni..."...hak hak hak..tp mmg sakit pun...tak tipu...hak hak hak..
td balik je dr study grou[p hubby belikn aku teh ais n kek..sedap..dlm pack tu ada 6 biji kek yang kecik2...aku mkn dua..pastu hubby ngan baik n lembut nyer berkata "syg..kita simpan duul ye kek ni..ayg da mkn dua da tu..nt esok kita sambung lagi ye..masuk dlm peti ais lagi sedap mkn sejuk2 nt"...ni ayat memujuk hubby aku sb dia isau tgk aku berselera mkn smpi 2 slice kek...tak elok sebenarnyer mkn byk2..aku tau..tp tak tua la npe suka wat2 tak tau...mula la muncung sedepa aku ni..tgh dok syok2 mkn...ttiba2 kena stop..sedar2 da 2 lak tu..tinggal 4 je lagi...nt nk soh hubby belikan lagi mst susah...sb pe sb da byk aku mkn..nt dia takkan kasinyer..nt dia beli benda lain...sedih ...tinggal 4 ketul..esok leh mkn 2 lagi..pastu lusa 2 lagi..pastu kempunan lagi..ish2...takpe la..tuk kebaikkan ku jugak...tp kan aku kasi hubby rasa sikit je td..hak hak hak..sb kek tu aku nyer...hak hak hak..smbil mulut yang muncung sedepa aku pun packed balik la kek tu dlm bekas tuk disimpan dlm peti ais..sedih..tp biler tgk hubby senyum kat aku..ilang la plak rasa sedih..hak hak hak..terus pikir..takpe tuk kebaikkan akun baby...cewah..klu tak sajer mana aku pikir gitu..see..betapa cumel nyer perangia aku ni...hak hak hak...
pastu teringin la plak nk mkn nasi ayam kat kolej 9...hubyb pun ngan rajinnyer melayan la aku..bawa la g kat utm tu cari nasi ayam...sb nk cepat nyer hal..aku bertenggek je kat kedai tu sb nk org tu siapkan cepat nasi aku..hubby soh kau g duduk..tp aku tak nak..isau klu dia lupa letak kentang goreng aku kate..hak hak hk..pastu org nk order pun susah..aku tak peduli..yg penting aku nk nasi ayam aku tu..smpi hubby pun tergelak tgk aku..tersegat kat depan kedai tu...tp hubby dok je la sebelah aku tu..kang org langgar aku mau terhuyung hayang aku kang..buat naya je...smpi la dapat nasi aku tu..pastu balik pun ngna speed yang agak laju..aku diam je..tak bising hubby bawa laju...aku tau hubby nk kejar mas tuk study exam esok..dan aku lak ada motif tersendiri...iaitu nk cepat smpi tuk mkn nasi ayam tu...terliur aku tgk nasi tu kat kedai tau...hak hak hak...smpi je umah terus aku bersiap sedia tuk mkn...then abis la kau mkn..then ttiba terasa...biasa je nasi ni..apasal la aku beria sgt nk nais ayam ni..aceceece...biasala aku ni perut da kenyang mula la npe la gini..npe la gitu..hak hak...anyway sedap la..sb kempunan kan.hak hak hak..
eh eh..aku da ilang sedih la..seee...aku da ok la..da ,mula citer bab mkanan confirm aku ok kan..hak hak hak..bosan la biler hubby tak de kat umah..bosan jugak biler hubby ada exam..sb aku kena dok senap2 kat umah.n memaksa diri aku dr g kaco hubby yang tgh kusyuk study..hubby tak marah pun klu aku g kaco dia..dia layan je..tp aku kecian kat dia..dia nk study...nt gangu dia lak..takpe2...aku layan intenet smpi tertido..hak hak hak..td g kaco hubby dia senyum n layn je la karenah ku ni..aku ni kan ckp bynk..so ada je benda aku nk ckp..cam esok2 hari da takde je..hak hak hak..
ok la..nt aku update lagi...bye

No comments:

Post a Comment