Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

November 04, 2010

Da Lepas Satu Masaalah

Hellu....rini aku da lepas satu masalah...iaitu masalah assignmnt micro-p..hak hak hak...baper hari bertungkus lumus buat akhirnyer dapat jugak aku setelkan....then dapat la demo ngan baik..boleh la kan...hak hak hak..ikutkan kena demo selasa minggu depan..tp sajer aku wat awal..sb nyer ada satu lagi assignmnt broadbnd nk wat..yang lain semua da setel..lega lega....assignmnt broadbnd group aku yang lain offer nk wat...so aku rilex la kot..so nk start la study sket2 tuk final..ish..byk tu nk kena study..esok mentua aku nk datang plak..so since aku free lagi sementara nk final ni ok la..tp hubby da start exam ari isnin tu..harap2 dia leh study ng baik...yela..aku kena memainkan peranan penting la kali ni...sb nak kasi chance kat hubby tuk study..tak leh sket2 hubby je aku kaco...so td da beli stok2 makanan..seb mak mentua aku suka masak kat umah...so..da ada la byk stok makanan aku beli..nt tak yh k aco hubby nk g beli itu la ini la..yela.kelengkapan tak cukup caner nk masak..rini sblm g UTM aku da masak siap2 sup ayam..berselera benar hubby aku masak..pastu ckp gini "sedap la sup ayg ni.." ni syg terlebih kat hubby ni....hehehhe
aku arini ada sket la rasa geram ngan someone ni..tp takpe la...nk wat caner..len kali tak yh nk susah payah tuk org lagi...sb org bukan tau hargai usaha kita..ada yg tau tp ramai yang tak tau..so tak yh pikir..teruskan kehidupan aku seperti biasa ngan happy nyer..citer kat hubby terpujuk sket ati aku ni..takpe..aku ada hubby..aku syg hubby...hehehe
anyway..pas present td aku terserempak ngan x housemate aku kak shima...dia kenal aku lagi wooo..walalupun da gemuk...dr jauh lak tu..hak hak hak..sembang2 ngna dia..as usual she is a sweet n kind person la kan...baik je..cam dulu2 tak berubah pun...anyway...borak2 ngan dia..dia skang tgh wat phd kat utm...ok..beralih citer...
ok...dr pg xcited sb kakak aku kate nk dtg...so...xcited nk main ngna putra lagi...tp alih2 datang singgha kasi barang..then putra lak tgh tido..aiya..kecewa aku...igt nk main ngna putra tu..tido la plak..nk gak dgr dia ckp keling dia tu..hak hak hak...
mm..rini takde mood sgt nk tulis sebenarnyer..tp cam rasa nk update je..sb nk ckp ngan bestnyer assignmnt aku da siap satu..hak hak hak..
ok la...nk gambar tak??? mmm..malas nk transfer la plak...takpe la..nt2 r aku upload..biler nanti pun tak tau..hak hak hak..ok la.b.ye

No comments:

Post a Comment