Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 15, 2010

Saya Rindukan Dia..

Hellu...skang ni tgh melayan la plak cd kawin aku dulu..hahahaha..sambil2 tu wat assignmnt..sambil2 tu jugak la buka tenet...skali tgk la someone kat dlm video ni..teringt sgt kat dia..rindu sgt kat dia..kan best klu dia ada skang ni...teman aku..layan aku ckp merapu2...dgr aku marah..dgr aku mengomel...kan best...tp dia da takde..da g jauh2 da dr aku..sedih la..dulu biler aku sedih mst dia selalu ada ngna aku...tak penah biar aku sedih sorang2..selalu risau pasal aku...selagi aku tak kawin selagi tu la dia ada dekat ngna aku..skang ni dia da g jauh2...myb merajuk kot ngan aku..tp tak tau la kan...huhuhuhuhu...kan best klu dia de skang..dgr aku citer pasal anak aku yang suka tendang2 dlm perut..dgr aku bising bila doktor kate aku ni gemuk..dgr aku nangis biler aku ngadu sakit kena cucuk...mm..rindu la kat dia..klu la dia baca blog aku ni, aku nk sgt dia tau aku syg sgt kat dia...walalupun aku da kawin..beranak pinak caner pun, dia ttap dlm ati aku...idola aku...huhuhuhuh...see see ibuamgnadung yang cun ni da emo emo la plak..ok la..nt aku update benda lain la plak...k bye

No comments:

Post a Comment