Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 06, 2010

Excited tgk baby Gurl..

Hellu...lama tak mengupdate kan..yela..bz ngan blajar...pastu bz ngan tido lagi..hehehe..skang ni aku mmg byk sgt tido..tghari mmg lelap...dulu nk tido siang mmg susah..skang, katil tu panggil2 aku lagi..mata lak nk tertutup..klu tido lama lak tu..tambah2 klu takde kelas lagi2 al aku tido...myb skang ni badan aku makin tak kuat kot..then mlm2 asyik bangun je g toilet sb nk terkencing..biasala ibu mengnadung..tu kadagn2 tgh tido pun aku leh meracau..i mean cam mimpi apa tah pastu nangis...hubby aku da biasa da aku camtu..hehehe..tp takpe..so far dia ok je...isau tgkaku lagi ada la...cian dia..takpe..1 n half lagi to go..then everything will be normal again...hopefully semuanyer selamat la...nk take care our baby samer2...nk raise dia jadi budak yang berguna yang baik n yang sentiasa wat parents dia ni happy...amin....
td baru balik dr kelinik...tau aku kena apa rini? ambik darah 2 kali..sakit oooo..then minum la air gula secawan besar ha....uwekkk..nk muntah rasa..pastu da minum kepala da pening2, pastu nk muntah pun ada..mata da nk tertutup je rasa....hubby patut ada kelas rni..tp dia ponting kol 8 -9 tu semata2 nk teman isteri dia ni g klinik...then kol 10 dia g kelas..tinggal la ku kejap...kitaorg g 2 kete..aku lak takde kelas rini...mlm nt je ada...hehehe..yang len semua batal...yahuuu....
cian hubby, aku syg sgt la kat dia ni...aku tak kisah..tka teman pun tak pe...sb aku leh je g sndri..then tunggu menonong sndri...uhuhuhuhu...tp agak sedih la jugak biler tgk orang lain dg ngna hubby dia..aku lak sorang2..pastu seronok dok tgk budak2 kecik...tp wlalaupun hubby tinggal aku sorang td dia msg2 ngna aku..so takrasa la aku sorang2 kan....elok je hubby g, nombor aku naik, tuk ambik darah kali kedua..then terus boleh balik...hubby da isau tgkaku pening2 awal2 tu...aku siap tido dlm kete lagi..tido nyenyak lak tu..hak hak hak..sb pening sgt...pas minum tu kitaorg kuar jap, aku tmena hubby aku mkn...cian dia mst lapar....pg td dia minum air..aku da tarik muka, sb aku kena posa selagi tka minum air gula kan...hubby curi2 turun bawah wat air...kebetulan aku lak da siap..apa lagi muncung la aku tgk..then hubby kate "ish..tka sedpa btul la air ni"...skang ni aku tergelak sorang2 da....yela..time hubby kate, lagi muncung mulut aku...tnada protes..aku tak leh minum ...dia leh..jeles2...hak hak hak...then biler da minum air gula tu, awal2 kna ambik darah dulu...then minum..dia masukkna dlm cawan..ada 3 cawna kat citu, tp sb aku org first, aku pilih la cawan kaler pink...hehehe...tgk kandungna gula sket je..aku pikir, ok la ni....lagipun kau dahaga...air tu mst tak manis..da kacau semua minum..pergh...tak tahan beb..tp telan jugak la..smlm kak aku da pesan, minum smpi habis tau..jgn cilok2...tp aku kan tka camtu, mmg licin la aku minum..result dia tak tau lg..nt la kot...hantar ke lab agaknyer...then teman hubby g mkn...mula2 dia refuse la takut nt muncung aku menjadi2 la kot...tp aku paksa jugak..yela..nt dia ada kelas, pastu nt perut kosong caman nk belajar kan...then aku pun bungkus tuk aku dia lak mkn...time kat kedai tu la datang segala sakit yang ttiba je ada takpenah2 ada ni...hubby da isau da...yela...cadnag nk tinggal aku balik sorang nt sb dia ada kelas...then aku lak cmni..pastu smpi klinik tu aku tido 1/2 jam kat dlm kete aku..hubby temna la..alih2 dia tiod skali la plak...ish..tak puas ati btul..hahahaha....then masuk dlm klinik dlm ko l9.20..tgk la sorang budak gurl cute je dlm stroller dia...hubby aku suka la dok senyum2 tgk dia..agah2 budaktu la konon..pastu terpikir, nt ada anak sndri mst hubby aku suka sgt ni...yela..dia mmg suka sgt budak2...tambah2 baby..ish2...isua jugak klu dia lupa aku men ngna anak kitaorg je..tak boleh jadi ni..nk kena sound awal2 ni..hehehe...tp serius skang ni tgk je baby gurl da mula berangan2 da aku..nk pakaikan riboon..nak pakai cantik2..nk cium2 dia.nnk agah2 dia..seronoknyer...biler pikir seronok tu takut nk beranak ilang la plak...hehehe...tp kan kadang2 terasa la jugak sakit cma nk beranak tu..tp till ok je..aku siap leh jln2 lagi biler tarsa cm sakit tu aku pikir la apasal ni eea...hehehe...nt da nak beranak rasa sakit btul2 baur menggelabah kot...hahahah
ok la.aku igt nk study sket ni..tumpang mata still besar ni..jap g da layu..susah den nk study...huhuhu
anyway..hubbykate nk anak 5...uish..mamapu kah aku??? hahahaha...tgk la pada rezeki nt...rindu la kath ubby kol 12 baru blaik...skng da kol 11.20..jap g balik la tu..hehehehe...

No comments:

Post a Comment