Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 26, 2010

My Lovely Baby...

Hellu..seperti yang aku janji..kali ni aku tunaikan..hak hak hak...ni gambar yang aku penah scan la kat hospital swasta...sebab bayar cuma 40 inggit je skali scan so gambar pun agak2 la kan..tak denyer dia nk print banyak2...sekali 1 je la...since aku start menetap sementara di johor biler da masukbulan ke 4 -5 gitu..so baper kali je la gambar yang aku ada...klu gambar scan kat hospital rasa cam tak yh la kot...sb ada dua je..tu pun time baby kecik..n last week yang baru scan pun gelap je..tak tau doktor tu tgk apa kan..hahahaha...tp wallupun gambar tak di print ngan banyak..masa tuk doktor tu scan tu lama la..then lh tgk mcm2 n leh tgk baby gerak2 lagi..so aku kira puas ati la walalupun agak sedih la sket sb gambar 1 je klu di print pun..heheh..tp takpe...setiap ambar or picture gerakn my baby tetap melkat di otak aku...hehehe....ok2..layan la gambar anak aku ni..ops..anak aku n hubby ni....hehehe

Time ni doktor tu kate anak aku tgh sujud..tak leh nmpk la muka dia...nmpk tulang belakang dia je la..then nmpk tnagan kakui sket2...kira kali ni time aku g scan ni kureng sket la sb tak leh tgk muka baby aku ni....huhuhuhuhu....tp takpe..yang penting aku tau dia sihat...

Ini doktor yang samer jugak...time nink wat 3D tp doktor tu kate tak nmpk sb air ketuban kurang kat bahagian muka dia..so susah nkwat 3D...tp aku rasa doktor tu tak panadai kot nk scan2 ni..anyway dia try jugak la...mmg tak nmpk sgt pun...but i think boleh klu nk nmpkkan...tp takpe...ni gambar 2D je la..nmpk la muka baby..time scan ni..ternmpk biler muka baby tgh kalih tgk kitaorg..time tu la aku sedar anak aku ni mmg ikut muka papa dia...seronok sgt...tak tau npe..tp tergelak2 aku...sb aku ttiba kate "macam muka abg la"...hahaha...klu tgk mulut ida tgh sebek tu...tak tau npe...myb sb aku ni agak kuat merajuk n sebek...huhuhuhuhu..ikut perangai mama??? oh..no...jangan2..nt pening kepala papa nk pujuk 2 org gadis cun kat umah ni..hak hak hak..mata dia nmpk besar je...hubby kate ikut mata aku...tp aku rasa cam tak...hak hak hak..tp tak tau la...idung dia mancung...doktor pun kate gitu...mancung idun dia..tp tak tau la kan..ni hanya scan semata2...mak kau kate klu idung mancung ikut latif la tu...ish2..idung aku kemek ka??? pelik2..hehehehe...then time ni dia mmg aktif sgt gerak..smpi doktor kate..."aktif betul anak awak ye"...baru tau????? selalu perut aku bergoncang2 sb baby aku ni menari2 agaknyer dlm perut..anyway..indah sgt rasa perasaan gitu tau....:) mak aku kate, harap2 la ikut hubby kulitnyer...sebab apa??? sb klu ikut aku agak tak putih la..hak hak hak...tu la..tp tak kisah caner pun ttap syg anak mama ni....apa punsyg jugak anak papa ni...huhuhuhuhu...:)

Ha..kali ni baru2 ni g scan kau g doktor lain lak yang incharge..doktor ni mmg nurse2 kat situ kate dia pndai klu scan n capture gambar baby ni...see...the result..sgt puas ati...tp satu je la...dia tak dpt nk capture gambar muka n gambar baby tgh gemgam jari smbil tunjuk tanda "GOOD"..hak hak hak..kali ni 3D mmg nampk sgt muka anak mama ni..see...mulut dia confirm ikut hubby kan...idung dia ikut hubby gak kot...mata tak clear sgt kat gambar ni..tp time 3D mmg ok la nmpk....pipi dia??? huh...sgt la chubby..cam mama dia doktor kate..ish2...asal bab2 gemuk je mst doktor kte cam aku...klu bab mulut idung doktor puji cantik..tp tak ckp la cam papa dia..seb baik tak ckp klu tak mau kembang papa dlm kete ea....hak hak hak...time scan ni mmg nmpk clear...nmpk la dia tgh wat pe...oo..nmpk kaki dia...lama jugak la scan nyer..tgk mcm2..doktor confirm lagi mmg gurl...tak pe..gurl ke boy ke..mama n papa tetap syg bangat samer dia..huhuhuhu...syg la anak aku ni..huhuhu...klu orang lain pun mst rasa samer kan.....ye la...dah lama dia dok dlm perut aku ni...8 bulan tau...g mana dia teman...tp dlm kelas biler mama dia tido dia lak aktif bergerak..kenapa ye?? pelik, kenapa mama malas tp anak rajin lak belajar..ish2...hak hak hak...mmg suka dia klu kelas micro-p n ccn....sgt aktif la dia belajar...tendang sana tendang sini...smpi kdg2 kwan aku pun gelak..satu lagi klu kelas uhw..sb aku byk gelak kot..dia pun samer gelak la kot dlm kelas tu...kelas lain gerak2 jugak..tp paling best time micro-p dr usman yang ajar...mentang2 dr tu agak ensem, dia suka la tu ea..hik hik hik..tp papa lagi ensem tau..hak hak hak...anyway...ni je la kot gambar2 yang leh aku paparkan....yang len taktau nk transfer caner sb dlm otak aku kan..hak hak hak..

ok la..aku tgh study ni..sb jumaat nk exam...anyway..carry mark hubby gempaq giler...ish2..aku nyer tak tau lagi ni...harap2 walalupun tak segempaq hubby tp at least ok..huhuhuhu...tp cnaer ea...hubby takde la rajin sgt pun study result hebat la jugak..ish2...anak mama nt ikut pandai cam papa ye..ikut mama malas sket blajar..huahuahua...smlm belajar atas katil, hubby lak kat bilik study..huh..kejap je..pastu aku dgr suara hubby kejut kau betul2kan tido aku..cam tiap2 ari la kan, hubby tolong kemas katil yang penuh ngna buku aku..then tidokan aku baik2 klu tak nt aku bangun nangis sakit badan..saper susah?? hubby jugak...syg la hubby aku sorang ni..pg2 td ngan penuh rasa syangnyer dia watkan nasi goreng...aku ngap je masuk mulut terlintas kat ati aku "Ya Allah sedapnyer suami kau masak...tak sangka kau dapat jodoh ngan orang pandai masak n rajin cam dia ni"..huhuhhu,,,time tu insaf sket sb hubby yang masak bukan aku...tp mmg sedap..licin aku mkn...tgk dlm periuk ada lagi tu..nt akan ku abiskan....mmm..ok la..nk sambung study ni...isau la nk exam ni..segan la markah rendah2 ni... segan la ngan hubby aku ni..hihihhihihihi..ok la..pape pun...aku bahagia sgt rasa di samping suami tercinta aku tu...samer jugak ngan baby kitaorg...:)

No comments:

Post a Comment