Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 12, 2010

Hari Ini Aku Jahat

Hellu..rini aku jahat..sb pe tau??? sb pg2 da mengamok kat dapur...aku nk masak..then at the same time aku byk keje...nk study tuk discussion tghari ni...then dlm dok siang2 ikan jari aku terluka la plak...org kat kedai tu siang takcuci..ala kadar je...pastu da luka jari jemari aku..aku pun mengamok la..nangis la..tp mm rasa berbisa je jari aku ni...pastu hubby lak da cam rasa berslh la plak...huhuh..tgk2 jgn jadi cma aku...jahat...cina hubby aku..tp siap jugak la aku masak td..hubby a g kelas lama da...jari sakit..luka lak tu..pastu teringat la kena pakai plaster ni..nt masuk dlm makanan hubby jd raja bersiung la plak..takut...pastu nk naik atas ambik malas...da lama sket..cool down sket...tekan2 da tak kuar darah...bersih..so continue la masak..pastu aku tension ikan yang aku goreng tu npe rupa tak cantik cam mak aku goreng..lagi frust aku rasa la plak...hubby nk take over oku masak tp aku tak kasi sb dia kena siap2 g kelas..aku nk masak..aku tak nak hubby aku makan kat luar je..aku kecian..sb dia suka sgt mkn kat umah..aku masak sedap ke tak ke, dia takkisah..yang penting mkn kat umah..selesa n dia mst berselera.aku nk wat yg the best kat dia..tp aku tak mampu..sedih..huhuhuhu..tambah keadaan skang tuduksket da nk berbalik la plak rasa...mcm2 la..angkat lesung batu pun aritu jatuh, pastu da pecah tempat penumbuk..hahaha.....da osak...tinggal separuh je skang ni tuk penumbuk dia..nt hubby beli baru ...dia kate nk g beli tp tak sempat2 lagi nk g pasar malamnyer..nt la..yela..ada pasar mlm buka aku gedik nk mkn kat wak radol la...pe la..mcm2 la..ish2..aku ni jahat btul la..hahahahaha...pastu da masak sambal tumis tu aku rasa lain macam je rasa..tak tau npe..tu la..Allah nk tunjuk kat aku len kali jgn nangis kat dapur...nt masak tak sedap...kenamaska ngan penuh kasi syg..soh hubby rasa dia kate ok je...pelik gka aku...tp aku tau hubby tak nk aku sedih masak tak sedap tu..tu dai kate ok je...see...aku dapat hubby yang sgt baik....baik sgt..tp aku ni plak problm nyer..ish2...so..da insaf la sket ni..masak la continue ngan penuh kasih syg..time tu mood mmg da baik da...tambah ni ket, tu sket..last2 biler rasa sedap...hehehehe..sebenannyer nk citer sambal aku sedap..muahahahahaha....
skangn ihubby takde...rindu sgt kat dia..selalu da sudah masak mst dai dtg dapur ckp gini "emmm..sedapnyer bau..." tp ni dia takde..dia da g kelas...time tu tak abis masak lagi..huhuhuhu..takpe..nt dia balik dr kelas mst dia tersenyum2 g dapur then mst ckp.."sedapnyer bau syg masak.." confirm!!!..hahahahaha.....aku ni kena dok ambik hati slalu...klu tak masam je muka..hahahaha...
smlm aku tanya hubby...pe rasa nk dapat anak ni.lagisebulan gitu je..hubby kate pe tau.."tak sabar sgt nk tunggu hari tu.." hehehe..aku pun samer..rupanyer kitaorang serupaaaaaaaaa......ntah pape aku ni...hahahahaha....
takut2 gak nk beranak...tp takpe..kena kuat jugak..nt huby aku sedih klu aku dok isau2..nt dia pikir je pastu kerut2 muka..da la aku pun suka berkerut, nt anak aku pun suka juga berkerut mukanyer..
anyway..aku dapat jugak mask tuk hubby rini..walalupun jari sakit tuk baper minit berbaloi la..hahaha..ok la..

to my hubby ----> love u so much....:)
to myself----> b happy selalu...

hahaha..bye

No comments:

Post a Comment