Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 21, 2010

Aku Kepenatan...

Hellu...pada hari ini aku telah menduduki test micro-p..aku sgt suka tuk ambik exam...tetapi, aku terjawab salah la plak...ter tau bukan tak reti..hak hak hak...tension btul aku rini...tp takpe...aku leh wat programming ngan betulnyer..sgt membanggakan..waktu keje panasonic pun blum tensti aku leh wat soalan gitu...itu la kate orang..pengalaman mengajar erti kedewasaan..apakah yang aku merepek ni?? hak hak hak..takde la memain je..tak nak la merepek2 lagi..mlm ni nk rest...esok nk wat assignmnt..then nk study skit2...tuk final...minggu depan kena hantar assignmnt n ada test wireless..semoga aku berjaya jawab ngan baik..amin...assignmnt tinggal 3 lagi...mm..actually boleh diktakan tinggal 2 je..tp tak submit lagi so kita 3 la..hak hak hak...sekarang niperut da besar sgt...cumel sb da boyot ke depan sgt2...kadang2 time tido hubby kate nmpk perut aku bergoncang...tanda baby aku tgh dok main2...ngan riang n gembiranyer..ye la dlm sebulan leih lagi dia da nk kuar kan..alalalalal...baby mama yang paling mama sayang ni...baby mama yang comel sgt ni..skangn ni dia aktif sgt...klu panggil je dia bagi respond...pastu klu dia marah, mmg berkocak perut aku tau..kadang2 smpi hubby kate "AIT.'...terus dia diam..hehehehe...dia baik ngna papa dia..klu papa dia panggil dia bagi respond..klu mama dia pun dia bagi respond...ish..tak sabar la kitaorg nk ada baby ni..tp pape hal semoga aku sempat menduduki final aku...then leh beranak ngan tenangnyer...pastu leh main ngan baby ngan bahagianyer..kira tak smpi sebulan lagi la aku tuk tahan nafsu mkn aku yang berselera sokmo ni.hahaha..skang mkn byk..minum banyak...minum air kelapa mmg my feveret..hahaha....harap2 tak de effect sgt kat baby...sb dgr kate minum byk pun tka elok..tp setakat ni ok je la...skang ni belakang aku sgt sakit..kesan dr jawab exam..tempat duduk dlm kelas tu da tak leh nk tarik meja dia...nt tersekat kat perut..bayngkan la caner aku jawab exam kan...rasa cam nk bersila than bentang surat khabar sket lapik tempat duduk...then jadikan kerusi sebagai meja tuk aku menulis..alangkah indahnyer kan..hak hak hak..
td nk exam, ttiba sorang budak forener ni tak tau kate ada exam...so..dia da jadi gelabah..aku dok study ngan kawna kelas aku da kalut jadi sbdia gelabah kaco kitaorg..pastu dia leh la plak ckp kat kawan aku tu, nt time exam kasi dia tiru..tak nak la kawan aku..bukan skema tp tak nk janji..nt susah nk concentrate kat exam....aku paham..klu aku pun kate tgk dulu..sb tak tau situation caner..mau kena tangkap tka pasal2 je...pastu dia leh nk marah2 lak..bengang gak aku ni...da la tak dtg kelas..pastu kaco orang marh2 sb dia tak tau ada exam..ish2...tak pe abaikan je.
time exam mmg dia asyyik kaco kitaorg je..tension jugak..klu aku pun tension jadi kawna aku...takpe la...nt isnin ada lagi test tu...lec kate saper nk ambik datang, tak nak pun takpe...sb dia pilih yang tertinggi je...so.aku rasa aku g jugak kot..mana tau leh dapat full mark kan..lagipun time kelas kan time tu..actually lec nk kasi peluang budak tu ambik sekali lagi kot..lec kau mmg baik..tp nmpk la muka bengang dia tu..ish2...takpe.sbar je ati..
td g mkn..aku order nasigoreng cili padi...rasa time nganga mulut tu da terasa pedas teramat...sah..mmg sgt pedas..tak mkn aku..pastu mak cik kedai tu dtg n offer tuk wat nasi goreng kampung plak...sb kecian kat aku...hak hak hak..mkn2 pun rasa pedas lagi..tp sb kecian kat mak cik tu aku paksa hubby mkn..hahahahaha
0k la..byk bendan k citer...tp aku sgt penat la..nk rest sket...almaklumkan..ibu mengandung kan...k bye

No comments:

Post a Comment