Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

October 18, 2010

Anak Sedara baru..

Hellu..long time no writing hm....seperti biasa I bz ok..tak de masa nk buka blog..huhuhuh..buka2 tgk ramai blog kawan2 da update..penat jgua membacanyer..hehehehe...lagipun hubby pegang broadband , so cam malas nk tarik broadband ke saner sini pindah randah..nk pakai laptop hubby boleh je..tp cam tak nikmat je...bek pakai laptop sbdri rasa best je..hahahahaha....so...skang ni da nk mula sibuk ngna exam aku...khamis ni test 2 tuk micro p...ish...ntha la...tak tau la caner..pastu da final assignmnt berlonggok2...byk tak siap algi..da try sedaya upaya menyiapkan;...ok la...
then 17/10/2010...aku dapat sorang anak sedara baru..gurl...sgt cumal..hanya Allah je yang tau...hehehe..suka sgt..excited aku nk tgk dia..smpi berulang2 aku tepon mak aku..last2 dapat jugak 3G...mata dia sgt cun....sb mata itam dia besar..then sgt la putih...geram..chubby lak tu...ish2...tp ini tak bermakna Putra telah ku lupakan...rindu juga ksama putra...ni anak aku lak nk kaur nt bulan 12..wah2..keluargaku semakin meriah..bahagianyer...then mak aku la paling seronok..suara excited je...semua selamat..cuma time kak ipar aku pas beranak tu, darah dia naik cecah 212....tinggi giler bagi aku..so dia tak leh kuar labor room lagi..smpi kena tahan dr kol 2.oopm smpi kol 12 tgh mlm...sb dalam pemeriksaan doktor..ish..isau gak aku ni nk beranak...kak ipar aku beranak kat hospital biasa..ok la...tp takde orang leh tunggu kat wad..ni aku da start pikir 2 3 kali nk beranak kat hospital ke tak...ish..aku ni da la panakut..klu hubby tka leh teman aku caner ni??? da beranak masuk wad 1 hari..then hubby tak leh teman..time melawat je..alamak..ni aku takut bangat ni...nk g toilet caner..nk memerap caner..nk nangis2 ngau sakit caner lak...ish...tak biasa la...selalu hubby sntiasa dekat ngna aku ni...smlm hubby kate beranak swasta je la..sb nt dia leh teman aku 24 jam..tu la..biler pikir2 balik..sifat kedekut aku da kembali la plak..sebab takut 1 malam tu...kena abis duit beribu2 la plak...mmg ada simpanan backup tuk beranak swasta + klu kena czer...tp klu leh elak, nak elak la jugak..mmm.tp aku kena kuatkan semangat aku ni..klu tak..ish....ntha la...sakit beranak samer je...mmg la kat hospital ka..kat swasta ka..tp satu mlmsorang2 ni aku jadi takut la plak..nk tido umah mentua hubby kuar kejap pun aku da cuak..ish...hehehe..aku ni mmg teruk..apa??? baru korang tau??? hahahaha...sb aku ni terlalu dimanjakan hubby kot..tka leh nk wat pe la...
takpe la...aku pun mls pikir...klu da sakit mana yang smpi dulu aku terjah je..then satu lagi problm aku...ttiba2 mak aku yang tgh xcited dapt cucu baru ni soh aku blaik kedah la plak...beranak saner...aduh...ni wat aku teruja nk balik ni...yela..nt ada 2 baby cumel kat umah tu..kejap main baby aku kejap main baby kak ipar aku..ish2..cam bahagia je rasa..tp nk balik gerak ngna kete...errrrrrr...........tkaut jugak ni..
aku final abih paling lambat da tukar ke 5/12....due lak 15/12...alamak caner ni...isau jugak..harap2 semoga dipermudahkan la..amin....
ok la..aku nk siap2 g kelas...semangat nk tanya lec tips exam..boleh kah??? takpe.aku semangat kat belakang je..sb aku tau mst ada orang lagi semangat nk tanya..hak hak hak...
ok la..bye

1 comment:

  1. Tahniah Ida :) Anak abg ko ek? Bestnya nnt anak ko ada sepupu yg sebaya

    ReplyDelete