Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 17, 2011

Rumah rumah rumah...

Hellu..lama benar ea aku tak update blog...semua gara2 bz dan malas...hak hak hak..ok..sekarnag ni aku tgh dlm delimma nk ambik short sem or tak..isau klu sem ni ada yg tak lepas..semestr ni aku nyer prestasi agak merosok sket..mmm...tp tak pe..asal lepas pun jadi la...aku da cuba yang terbaik...ok...skang ni nk citer bab umah....skang da start cuti sem yang sgt panjang..muhahahaha...bulan 9 baru naik..yahuuuu...ok..aku n hubby skang bercadang nk pindah umah...dr umah 2 tingkat ke umah setingkat je...umah tu nk banding ngan umah skang ni mmg agak jauh berbeza...tp aku puas ati...sb tak membazir duit la kot bayar umah mahal2 ni...yela...aku duduk brtiga je...so umah da dapat..tp skang ni nanny athirah yg duduk sementara dia tunggu umah dia siap renovate...so...dlm bulan depan gitu la aku pindah...seronok sgt...tgk environment kat situ pun cam ok..umah kecik sket...tp dapur luar dr sekarang..hehehehe....ok la..dapat jimat dlm 250...ok la kan..lagipun bulan 2 da pindah balik melaka da...insyaAllah..doa doa kan la ye...tp skang ni mengemas belum lagi..byk barang nk let go je...malas nk angkut saner sini....reason aku tuk pindah ni pun sebenarnyer adalah aku da beli umah sendiri kat melaka..dijangka siap 2013...alhamdulillah semuanyer berjalan ngna lancar..loan lulus..down payment da bayar...n skang ni tunggu je la kot umah siap...uamh aku beli umah 2 tingkat berkembar...hubby yang suka sgt..aku lagi2 la suka..mm..citer bab umah coming soon tu nanti la...hehehe...sb nk tgk marimar jap..ok bye

No comments:

Post a Comment