Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 23, 2011

biler aku geram..

Hellu...rini rajin nk update....hehehe...tajuk rini ttiba je biler aku geram...hahahaha...biler aku geram aku jadi tak suka...biler tak suka..aku jadi sakit ati..mm..ni gara2 kisah dulu la..ttiba2 teringat..pastu jadi la entry kali ni...hehehehe...tp da lama..so malas nk pikir sgt..yg penting sampi biler2 la aku meluat n tak suka kat tut tut tut....hahahaha...tp hubby kate...tak yh pikir2..nt aku sakit ati balik...btul jugak...aku bukan piki..sekali ternmpk lak gambar..memori pahit mula berputar2 dlm otak aku ni....bukan salah aku..slah gambar tu..hahahha
ok la..lantak la pasal sakit ati aku ni...ni citer geram ngan athirah ni....
geram ngan athirah lain..geram sayang...hehehe..athirah ni suka jerit sgt pagi td...geram mama...mama nk mandi...papa kat bawah awt keje sket...dia jerit je kejenyer...jerit kuat2..mama pun kuar bilik air...dia leh gelak n wat bunyi "oooowuuuuu".....(skang ni tgh golek sblh mama smbil wat muka cumel dia.)mama marah la dia...mama da pesan byk kali jgn jerit2..dia wat jugak...so mama marah la..dia gelak..mama geram mama tmapar manja peha dia..dia gelak2..mama tampar manja peha kiri dia gelak2...mama konon2 nk jentik telinga dia..dia mengekek2...last2 mama angkat dia cium2 dia...dia kate.."arghhhhhh...."....(ok ksang dia da meniarap smbil usha mama taip kat laptop papa ni)...so nk dipendekkan citer..athirah budak kecik yg tak paham biler kita marah..dia budak kecik yg cumel yg tau betapa sygnyer mama n papa dia....dia budak kecik yg langsung tak leh nmpk kelibat papa dia...klu nmpk mula la mengeliat saner sini..tup tup da jadi meniarap sb nk kejar papa tuk angkat dia..hahahaha....dgr sura papa mainan leh campak sblh...pastu jeirt.."ooooooo....."...smbil mulut muncung tujukan kat papa dia...so ngan ini..secaraca rasminyer..nk cop athirah adalaha anak bapak...hahahahha...tp klu papa takde..athirah jadi la anak mak...hehehe..tak kisah la ...mana2 pun tka kisah...yg penting kitaorg syg bangat sama dia...smpi ksang athirah ni malas nk menyulur..dia meniarap je...pastu gaya2 berenang 1000 m da adala..cuma tka berjln je la...ahhahaha....bielr la athirah leh merangkak ye....? kan best da leh duduk sndiri...rini 24....tinggal seminggu athirah da leh makn....wahhh...sukanyer...pasni takde la budak keick yg suka tarik tangan mama biler mamam mkn..takde la budak cumel yg senyap2 tarik mknan mama or papa...hahahaha....ok la...ni je kot..nt update lagi...rini plan nk kemas umah..nk siap2 kan baju...esok nk bertolak ke tangkak...then nk cameron..jln2..then ke bukit bendera...wahhh...seronok ...k bye

No comments:

Post a Comment