Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 29, 2011

Cupcakes..(Tempahan)

Hellu..rini nk tunjuk wajah cupcakes jualan aku n hubby time cuti semester yg panjang ini...
sila la lihat gambar di bawah ni...



Ni terdiri dari 4 jenis perisa n setiap perisa mempunyai hiasan berlainan..hehehe
perisa yang dijual : a) lemon glaze b) walnut choclate c)oreo cheese d) mocha cherry..

Setiap biji cupcakes harganyer RM2.50 tapi untuk oreo cheese sejini harganyer RM2.80



Ini lak gambar yg samer cuma di zoom kan aje...(oreo cheese and mocha cherry)

Ini pun gambar yang di zoom kan..(lemon glaze and walnut chocolate)

Setakat ini tempahan mmg banyak..hehehe...awal2 aku sajer syok nk wat cupcakes...tp kakak aku soh jual sb dia kate sedap..so aku pun wat la 12 bijik and setiap perisa ada 3...susun dlm kotak kasi kakak aku bawa ke sekolah dia tuk dirasa oleh kawan2...kakak aku kate siap ada kawan dia rasa sedap terus beli lemaon glazen mocha choclate walalupun kakak aku kate ni just tuk testing dulu..dia nak jugak...so..sebab dai pregnant kakak aku pun kasi la..hehehe...then hantar jugak ke nadia adik hubby..hantar nyer malam...malam tu jugak nadia kaye kawan dia nk kawin ujung tahun ni kot..n kate klu leh nt dia nk tempah tuk dijadikan goodies bag..tp nk cupcakes tu kecik sket la..then keesokkan paginyer...dapatla msg n kol dr kakak n nadia..ramai org order...hehehe...sebab ari rabu da nk balik kan...so kena hantar tghari rabu la..sb igt ptg nk bertolak...ari selasa tu bertungkus lumua la aku n hubby wat...kek chocolate cheese ada 3 biji..lthen ngan cheese tart lagi...mmg tido kol 5 pg la aku n hubby..then kol 6.30 sembahyang subuh bangun algi wat cream nak hias lak..heheh...mmg penat tp rasa puas ati sgt..seronok sgt dpt jual cupcakes...mm..igt nt nk wat foundant nyer cakes tuk hiasan..so leh tulis2 klu nk...cantik sket...hehehe...then ttiba2 kat nadia nye tempat kwan2 dia da order cheese tart lak...ni mst nadia promote..ttiba2 ada plak order sebijik kek black forest..ok...itu 19 ni..so leh la nk wat nt..hehehe...pandai btul kakak n adik ipar aku promote..

cara jualan dia camni...
1) minimum order = 6 bijik (tuk satu perisa)
2) klu order 12 bijik = leh 2 perisa setiap satu 6 bijik
3) maximum order tak kisah...

balik dr kampung isnin minggu depannyer da nk start wat lagi cupcakes n jualan ni..nadia kate..lecturer tempat dia g promote kat students..so ramai student yang tempah la plak...alhamdulillah...jualan cupcakes aku menjadi jugak..selain cheese tart n kek...harap2 rezeki aku n hubby b athirah ni bertambah lagi...amin...

so..di sini nk jugak la promote cupcakes aku...tuk cheese tart n kek pun boleh...
tuk hiasan akan diperbaharui lagi tuk tulisan...
penghantaran adalah sekitar JB...charge penghantaran bergantung pada kejauhan tempat itu..klu dekat free aje...

klu sper2 nk order or wat tempahan tuk kawin ke...boleh la hubungi aku n hubby di blog aku ni...tak pun leh contact di email ni... naromi85@yahoo.com
tak pun leh roger aku kat no phone yang tertera ini...0197522901

p/s: tempahan klu tuk kawin ke tunang ke leh juga di buat dlm saiz yang kecik sket dan harga pun akan lebih murah sket....




2 comments:

  1. Wah boleh buka kedai cupcake ni. Aku slalu tgk cupcake dc dalam astro tu. Memang bratur panjang kedai tuh. Apa lg ida... buka la kedai. Kot2 boleh buat franchise cam big apple tuh kaya tuh

    ReplyDelete
  2. tu la impian aku nana..nk buka bakery..tp biler ntah la..hehehe...aku mmg selalu tgk DC cupcake tu...husband aku skali layan citer tu..hehe

    ReplyDelete