Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 19, 2011

Dating...

Hellu...smlm seperti yang dirancang aku da pun g dating ngan hubby berdua tgk wayang...citer pe??? mst la citer pirates kan..hubby yang beria2 nk tgk..klu aku suka lagi tgk citer nur kasih..tp da alang2 sampi citer tu pun baru nk tayang..so tgk je la citer tu...best...n aku suka...sblm ni nyer pirates ak utak suka...kali ni suka..myb sb da lama sgt kot tak tgk wayang..so jd excited sket la kan...beli set popcorn tp mkn sket...tp wajib ada..hahahaha...last2 hubby abiskan semua....dlm dok syok melayan citer pirates tu tup2 terpadam lak citer tu..then lampu pun da buka seoalah2 citer tu da abis...pelik je semua org...da la tgh part suspen lak tu.....tak lama pas 3 minit gitu tayang balik...mmm...cam terkejut gak la..sb first time jadi gini..lokasi kitaorg time tu kat CS...bukan JJ tebrau...hehehe...da lama sgt tka g CS kan..so g la situ..byk benda da berubah...kedai yang aku minat pun da tak de...tp egg tart Portuguese ttp ada kat situ..mmg sedap n I LIKE...hehehe...mkn McD...reason pe tau kitaorg beria nk mkn situ..eh...silap...nper hubby beria2 nk mkn mcD...sb nk dapat cawan mcD tu...minggu ni kaler PINK....da ada aritu kaler purple...tp sb aku minat pink kan, so hubby nk la beli da alang2 minggu ni kaler pink...hehehe..so skang ni aku n hubby akan sentiasa pakai cawan McD ok..hhehehe...then pusing2 nk cari skirt....tp tak jumpa..balik dr CS tangan kosong..mula la aku menangis kan..yela...tak dpt belii baju aku nak...nk stopkan aku nangis..hubby pun pujuk la g kat MetroJaya...so..berhenti la kitaorg kat MetroJaya tu..seb baik on da way je..so jumpa la satu kedia ni..apatah nama dia...tak ingat...ha..adala skirt yg aku mmg suka...hubby pun suka bangat..so dapat la borong sehelai skirt yg aku rasa boleh pakai dimana n dipadankan ngan mana2 baju...hehehe...seronok sgt...then aku berkenana la plak ngan dress kat kedai tu..memandangkan harga nyer bukan 10 50 so aku bajet tunggu gaji bulan depan la belinyer....cam nk ubah gaya je kadang2 rasa..tp selalu hangat2 taik ayam je..kejap je...nt beralih kembali ke gaya ibu2...klu gaya yang cun ok..tp gaya malas aku la..pakai t-shirt ngna jeans..then tudung suka2 ati je..hehehe..yh best sblh aku lak..mamat yg rambut terpacak...yang pakai kemas2...bukan skema..tp kemas...hubby...adoi....hubby aku jenis tak kisah..asalkan aku selesa n tak sedih ok la..
smlm hantar ahtirah g umah nanny...bawa skali kereta roda dia tu...sb nanny kte boleh la bawa sb cian athirah takde mainana...so aku bawa la..sebab mama athirah ni takde la kaya kan..terpaksa la angkut pergi n balik...sb nt kat umah athirah nk main jugak...so ulang alik la kete tu..seb baik boleh muat dlm kete aku ni...ye la..nk bali 2 kereta walker tu cam membazir..so pakai satu ..tak de susah mana pun nk angkut kan...rini pun samer bawa je....nehe....ok la nt update lagi...nk tido jap..nt ptg nk g JJ bukit indah jap..nk hantar laptop aku baiki jap...sb tempat cd bernunyi2..tension je rasa..ok..bye

No comments:

Post a Comment