Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 09, 2011

Mother's Day...

Hello...skang ni varu ada masa tuk update blog..hehehe..pe algi..citer pasal mother's day la kan...hihihih....tahun ni 1st time la aku celebrate mother's day ni....dalam kesibukkan final exam..sempat juga hubby aku nk celebrate tuk aku..opssss....hubby n athirah...hehehe...abis exam dlm kol 11..then hubby da kuar g beli barang2 tuk buat cupcakes mother's day tuk aku....tgh aku sedap2 tido hubby bertungkus lumus la buat cupcakes tu...hehehe..athirah lak seboleh bolehnyer nk kaco papa dai wat keje...tp; at last tertido jugak budak kecik tu papa dia tidokan...so..sempat la hubby siapkan ptg tu....nak tgk hasilnyer......hehehehe...tadaaaa....

Ha..siap ada tulisan skali...aku celik je mata..hubby da kate.."cupcakes mother's day da siap...tpp.....tak cantik abg buat..."...tp bagi aku cantik sgt....rasa???? mmg sgt sedap..ada filling blueberry lagi...sedap....then siap bawa g umah putra lagi tau....sgt2 la terharu biler hubby excited giler nk buatkan cupcakes tuk aku....huhuhuhu..igt jugak ye dia kat aku...sblm g final...hubby sempat wish aku...happy nyer rasa....dlm masa yg samer...terasa la "eh...da jd ibu rupanyer aku..."...huhuhuhuh....kebetulan my mom pun ada kat johor..so bawa skali la cupcakes ke umah kakak aku..hehehe

Mlm sebelum berlepas ke umah putra..singah mkn kat kedai depan umah...sb tak masak rini sb aku sibuk jg athirah pg..then sibuk lak aku tido...then malas lak nk masak...hubby da awal2 ckp rini mkn kat luar je la ye..esok baru start masak..aku pe algi...yahuuuu...tp bosan la mkn kat luar je sejak2 ni...so rini mmg masak nasi tomato mkn kat umah..mmg sedap...hubby masakkn sb aku sibuk nk study...hehehehe..berbalik pada citer mother's day ni...mlm tu aku dapat la bunga dr hubby n athirah....cute sgt....bukan bun ga ros tp bunga kekwa gitu...sb hubby kate bunga ros da abis..aku tak kisah...sb bunga pe pun klu dr hubby ttap aku suka...walalupun bunga taik ayam..hehehehehe...aslkan ikhlas kan...so..time mkn mlm tu hubby n athirah pun kasi la tuk aku...so tersengeh2 la aku suka...thank you abg...luv u so much..tq juga athirah.sb athirah mama dapat bunga ni...huhuhuhu..ok mood terharu lak skang ni....
ok..ni gambar ibu yang excited dapat bunga....walalupun kecik tp sgt la bermakna tuk aku..bgaku da cukup besar la ni...syg hubby syg athirah jugak...klu tak dapat bunga pun sekadar wish pun da ok..hehehehe...klu dapat bunga pun ok...hehehehe



ok...nk selit jugak gambar famili kecik aku ni....mama...papa...n athirah...ni gambar kat JJ...mama bulat...athirah bulat papa pun tak terkecuali bulatnyer...hehehehe..tak pe..bulat menandakan kitaorg bertiga bahagia...terlebih bulat lak nt susah gak kan..hehehe...ok la...sampai sini je kot...nt update lagi...

Aku happy jadi seorang ibu..da jadi ibu baru tau rasa susah payah seorang ibu membesarkan anaknyer...seb baik hubby aku seorang yang penyabar...n juga penyayang...tak penah biar aku sorang2 susah payah besarkan athirah comel ni...buat ibu2 di laur sana..nk jugak ucapkan Happy Mother's Day.....

k bye...

No comments:

Post a Comment