Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 31, 2011

Menyesal rasa..

Hi..rini cam takde mood sgt2...sb aku rasa menyesal tak sudah2 lagi...sedih sgt...sedih biler tgk athirah termuntah2 berturut2 sampai kuar melalui idung..sedih biler tgk athirah menangis kuat2 sb takselesa lepas muntah...sedih sgt...ni la gara2 aku kuar smm...kat kedah ni mmg panas skng..athirah penat agaknyer..mana kau n hubby g dia ikut...ptg tu dia ok je..main2...maghrib pun dia ok...aku menyesal sb tak mandikan athirah n biar dia terus tido pas minum susu...basuh muka pun tak...sb tak nak ganggu dia tido...pg n tghari dia mandi...tp mlmnye dia tak mandi..agaknyer badan panas la kot...anak abg balik dr cameron je da jadi gitu..agaknyer sb panas badan la kot...athiarh ok je..tp ttiba2 je jadi jugak...aku menangis sepanjang mlm smpi tgk athirahnyer...terlelap kejap pastu terjaga nk tgk athirah..sedih la...kalau la aku mandikan athirah mlm tu kan bagus...badan dia agak suam2 la...last muntah kuar kuning...pe lagi..hubby terkocoh2 tukar seluar jeans dia ajak aku jumpa doktor...athirah nmpk lembik je...penat agaknyer...doktor kate biasal atu ...dia tak selesa badan..n tak de serius sgt..last muntah selalu akan keluar ijau katenyer...itu means perut baby da kosong...mmm...tp athirah takde la smpi keluar ijau tu...pg td athirah ok je..main saner main sini..gelak saner gelak sini..tp tu la...tghari aku rasa badan dia agak panas...takde la panas tp cam nk panas la..aku basuh muka kejap...then aku mandikan dia..suka la dia...kuarnag la sket panasnyer..then kasi dia makan ubat...tp muntah sekali lagi ngan teruknyer....sedih..abis ubat athriah makan tu..mm...sedih biler tgk org kita syg sakit...tak suka...huhuhuhuhu..ni athirah tgh tdo..harap2 athirah cepat sembuh..amin...

p/s: mama syg sgt athirah..so do your papa...huhuhu

No comments:

Post a Comment