Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 15, 2010

Puteri Sulung Me n Hubby

Hellu....ntry aku kali ni adalah untuk memperkenalkan puteri sulung aku n hubby....iaitu Nur Umairah Athirah Binti Nur Latif Azyze....aku selemat melahirkan baby aku ni pada 1 December 2010....berat baby kitaorg adalah 2.9kg....panjang pula adalah 50cm..dan aku n hubby sgt2 la sygkan puteri kitaorg ni..hehehehehe...minta maaf la tak byk gambar sgt sb internet tersgt la lembab dan takes too much time la klu nk upload...so nt biler balik johor aku update gambar baru....oh ya..aku lahir secara normal di klinik ...errrr...cam segan lak nk ckp..sb dulu beria benar aku nk beranak kat hospital kan...ok la..skang ni ngan muka sikit pun tak malu aku nk jugak ckp aku beranak kat KLinik Perbidanan Tmn U....hehehe..swasta jugak la kan...huhuhuhu
pasal beranak nyer citer nt aku citer ye...skang ni hubby tgh dok main ngan baby..so curi2 update blog la...sb free sket...skang ni da ada baby kurang la sket xtiviti bloging aku ni....papepun....aku sgt la terharu n bersyukur sgt dapat melahirkan seorang puteri tuk suami aku ni....dpt tgk hubby main n mata bersinar2 biler dok main ngna baby buat aku sgt2 la bersyukur sb dikurniakan perasaan n rezeki camni....:)
ok..kat bawah adalah gambar puteri kitaorg......enjoy the pic ye....luv u athirah...luv u too abg...muah....


Nur Umairah Athirah Binti Nur Latif Azyze

p/s: thank you to all my friends for the wishes dan jugak adiah dan juga melawat aku kat umah...taksangka ea..ramai jugak kawan2 aku ye...:)

No comments:

Post a Comment