Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 28, 2010

Cepat la 44 hari...

Hari ni adalah 29 aribulan..esok genap la Athirah seminggu..yeahhh..athirah da besar..hehehe...tp aku stil ada 14 hari lagi iaitu 2 minggu tuk berpantang..aiyaaaa...lambat betul nk abis pantang ni..busan la asyik mkn benda2 yang tuk org pantang je..benda apa tu??? pe lagi..sup ikan la sup ayam la...huhuhuhu..nk gak mkn pedas2...yummy...tp nt da pantang pun tak leh mkn sgt pun...sb....aku m,enyusu kan..takpe la...tgk la caner nt...mkn cam skang ni agak busan la..teringin giler nk mkn telur...tp takut la plak.....sakit2 aku ni kadang2 datang la jugak...sakit luka da takde..tp sengal2 tu ada lagi la...sejak balik johor ni..aku tghari je mmg tido ngan nyenyak nyer...penat agaknyer..tp takde la wat pape pun..mlm2 klu baby bangun pun hubby yang jagakan..aku kadng2 je bangun tu pun hubby pantau tgk teman jugak..hak hak hak..orang kate klu tengah berpantang, kena banyak tido....mm..aku kat kedah banyak bising je..tido pun time mlm je...heheeheh...ada je benda kau nk wat..takpun n ktgk tv..tp kat johor ni aku asyik tido je..myb cover tido yang lepas2 la kot..hehehe...nyenyak..badan pun cam segar sket mkin hari makin segar..msak kadang2 kau masuk dapur gak..biler kecian tgk hubby kena dok layan Athirah...tp rini hubby masakkan tuk aku...masak sup ayam..dia lak maska kari ayam..hehehehe..sedap hubby aku masak...bangun2 hubby da tanya nk makn??? pe lagi..perut berkeroncong lak tu..pastu biasa la mengada2 soh suapkan..ngeh ngeh ngeh...sb Athirah tgh tiod leh la..klu Ahtirah bangun mkn sendiri la...hehehehe..
skang ni time athirah n hubby lak tido...so aku soang2 berjaga..jap g ada citer Putera Katak..so aku mst la bangun...aku suka citer tu sb kelakar bagi aku..hehehehe..dlm kol 6 nk kejut diorang nk mandikan Ahtirah...cam biasa..aku sediakan pekakas Athirah..hubby mandikan Athirah...aku mmg tkaut nk mandikan dia..sb dia akan loncat2..cam terkejut kan baby baru nk masuk sebulan pandai loncat2..ha...Ahtirah aku ni mmg cam orang besar tau...minum susu pun banyak...then suka tgk tv...aku pangku dia smbil tgk tv dia pun tgk jugak tv...biler iklan dia pandang tempat lain...bielr ad balik citertu dia tgk balik..mm...mula2 pelik gak..tp takpe la..dia tak anngis tp tgk tv..samer2 la kitaorg tgk tv..hehehe...pg td dia baik sgt sb mandikan dia tak nangis..pakai baju pun ok..at last je nangis bielr susu sampi lambat...yela..Ahtirah ni klu dia wat pape cam mandi ke...tukar pampers ke..semua aku kasi upah susu...hehehehehehe...
ok la...aku tak study2 lagi..huhuhuhu....biler la mood study smpi ni??? isua gak ni...takpe2...nt kau study..chaiyok!!!!!!!!!!!!..

p/s : Ahtirah....mama syg sangat Athirah....:)
Abg...ayg syg sangat kat abg....:)

No comments:

Post a Comment