Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

December 30, 2010

My Little Princess

Hellu...rini aku tak tido tghari sb sibuk memikirkan pasal baby sitter Athirah aku ni..mmm...td papa kuar g round2 sekitar taman aku ni...so far takde la plak terjumpa baby sitter nyer..mmm...tension la biler pikir bab ni..isau pun ada..umah sebelah boleh tolong jaga tp kol 12.30 tghari aku kena g ambik jap la sb dia nk g kuar g sekolah anak dia...mm...aku klu leh nk cari baby sitter yang boleh jaga dr kol 8 pagi smpi kol 5 ptg...sb nt aku ada masa tuk uruskan umah n study aku..huhuhu...takpe..still searching la ni..minta jugak tolong kawan2..mana tau diorang tau saper2 nk ambik upah jaga baby aku sorang ni...sejak sejak ni Atirah da ok sket..kurang menangis..nangis biler lapar or terkejut jela...terkejut da jarang da skang ni sb aku nk bersin nk batuk ke semua tahan2 ....klu lepas terkejut la dia..hehehe..then papa dia skang ni bedung dia abis abisan..tp time dia tido baru bedung klu tak tido..jgn harap korang akan berjaya bedung dia..nt dia menjerit...ha..athirah aku ni suka jerit...lepas geram la kot..klu kaco dia..buka pampers dia lama2 ha..mula dia dia jerit gini .."ahhhhh..." pastu nt kitaorg buat2 terkejut, muka dia kerut tiba2...pelik a kot..npe kitaorg reaksi gitu kan..skang ni klu ckp2 ngan dia , dia pun n kckp skali jugak cuma tak terkeluar suara je la..mulut tu terkumat kamit la cakap..tmabh2 klu ngan papa dia..hmm..mcm2 nk sembang..klu ngan mama dia...dia suka tido kot..sb landing atas mama best ..hehehehe...means dlm erti kata lain aku ni cumel n montel la kan..hehehehe...ok la..pape pun..layan la gambar anak aku n hubby ni...syg sgt dia...sb dia anak yang baik sgt....:)



Lepas Minum susu...mst tertido...chubby kan athirah ni..selalu pipi dia tu jadi sasaran aku n hubby...cium2 pipi dia selalu..nt dia suka...:)


Ha..ni gaya muka dia biler jerit sekuat ati kate "ahhhhhh..........."...hehehe


Ini gambar hubby tersyg aku n Athirah yg aku syg sgt2...see...penuh ngan sikap kebapaaan hubby aku ni...klu suap susu mst senyum...tambh2 bielr Athirah tgk dia..lagi2 la hubby senyum..hehe..

OK tu je kot tuk ari ni...nt update lagi..bye

4 comments:

  1. Tembamnya anak ko... geram rsa nak cubit je... ko dh ada kt JB ye?? bolehlah nnti aku melawat baby ko eh....

    ReplyDelete
  2. tula..dia da tembam skang ni...aku da ada kat JB...isnin da start kuliah..huhuhu...aah..datang la biler2 free..

    ReplyDelete