Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 01, 2011

Azam 2011

Happy New Year...biler sebut je pasal new year mst aku rasa cam aku da makin tua je..ye la...tahun ni masuk la 26 tp bulan November la..hik hik hik...mmm...mlm new year aku tertido awal..so dentuman bunga api bertalu2 kat umah aku tak sempat aku nk bangun tgk....punya la lama dia berdentum tp aku nk bangun dr katil mak aiii....mmg malas sgt...so terlepas..tp paling takbest biler Athirah aku ni terkejut setiap kali bunyi dentuman tu...aku celik mata tgk hubby tgh pengang athirah...sb dia terkejut seb baik tak nangis..klu nangis aku kaur umah bawa pembesar suara aku jerit kuat2 soh berhenti tak pun aku bawa kete g balai polis wat laporan...aku saman 10 juta...ececececece...nak konon2 la kan.heheh..tp aku tgh tido biler celik mata tgk hubby pengan athirah sb terkejut tu rasa sakit ati la plak ngna org yang letup2 tu...ish. ish...ingat senang ke nk beranak ea...hehehe....pastu bangun pagi ckp kat hubby "pas ni nk boikot bunga api..sb kasi Ahtirah terkejut"...hubby pun kena la angguk nt aku bising...alih2..mlm kat berita tunjuk bunga api kat merata tempat leh lak aku ternganga tgk rasa cam kagum..aisey...kena skali peluru berpandu ngan hubby...ish ish...rasa malu cam nk sorok bawah bantal pastu terus tido...hubby jaga athirah smpi pagi..hehehehehe....kesimpulan, tak jadi nk boikot bunga api sb aku mmg suka dr kecik tgk bungan api..hehehe

okla...nk citer pasal azam tahun 2011.....

1. jadi isteri yg baik..yg leh wat hubby bahagia n gembira selalu
2. jadi ibu yang baik n sempurna...
3. jadi anak yang sentiasa buat famili bahagia n happy
4. besarkan athirah ngan hubby sepenuh jiwa raga kami...
5. jadi pelajar yang cemerlang dlm program master
6.jadi pengajar yang berwibawa dalam mendidik students aku..
7. dapat g cameron highland (ok..nak gelak pun tak kisah...sb aku mmg tak penah g lagi n sb tu nk g ni..)
8. rajin maska kat umah tuk hubby...pg, tghari , ptg n mlm..(tp make sure juga hubby tak over2 makna takut nt gemuk lak..hik hik hik)

ok la...aku nk stop smpi sini...nt update lagi..time tuk athirah mandi n hubby bangun tido..(sb smlm athirah tak nmk tido smpi subuh..so hubby kena melayan...:) ..aku???? bagun tido banun tido...hehehe
k bye

No comments:

Post a Comment