Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 22, 2011

Suka SUki...

Hellu...rini sajer2 nk update..smbil athirah main2 walker...kehulu ke hilir ngna walker dia tu..aku main la blog kejap..saje nk update..rasa cam da lama tak update..adoi...asyik siuk mengemas..then sibut dok main fb..hahahaha....yang blog ni lupa la kejap...arini..ada JCard di Permas..so aku nk g..nk borong pape yang patut...ngeh ngeh..klu ada handbag n kasut cantik nk rembat la....mmm....ttiba nk je cakap syg la hubby aku sorang tu...apa sal ea ttiba2...mm...sb syg sgt kot kat dia...hahahaha...hubby aku ni tak penah marah aku..walalupun aku kuat berleter..dia senyap je...pastu baik je ngan aku..tak wat perangai merajuk ke apa ke..pelik kan..hahahahaha....hubby aku rajin tolnog aku tak kira la keje umah keje dapur....semua di tolong...then hubby suka bawa aku mkn sedap2....pastu hubby sellau bawa aku jln2 JJ sb tu mmg faveret tempat aku tuk jln2...boleh dikatakan tiap2 hari gak la aku melepak JJ....hubby aku selalu bagi semangat kat aku tuk wat kek..tuk baking2...
aku syg jugak athirah..sb athirah kadang2 suka wat aku pening kepala..suka benar sentuh2 rambut aku...pastu gelak2 biler aku kate "ha...dia ke pegang mama"...gelaknyer suka sajer2 ..tp gelak mengekek..nk akte dia tarik rambut tak de la sgt..just cam sentuh2 je la..athrah suka makan..ni best sb ada geng...hahaha..athirah selalu hiburkan ati aku n hubby..klu nk gado tak jadi gado biler tgk athirah senyum2 kat kitaorg...athirah mmg suka sgt jerit..jeit suka2..kadang tension aku sb isau dia sakit tekak...kadang2 terkejut gak aku yang tgh tido..hahaha...athirah da pandai toalk walker dia ke sana sini..so kena sntiasa tgk dia je...bielr da smpi ke diding tak leh tolak lagi..dia akan jerit...minta tolong dia..hahahaha....rambut athirah pun da banyak skang..hahaha
mm...rini nk g mkn best2 tp tka sure lagi ke mana...mm..klu leh g siang je la..sb mlm athirah ada..kang time tu la jugak athirah tido..kang kesian lak dia tak selesa...ok aku da merepek2 da ni...tak tua nk tulis tp tulis jugak..tu la jadinyer...
ok la..nt update gambar2 baru..gambar mesain pemutar Kenwood aku tu tak upload lagi..nt aku upload..nk mndikan athirah kecik ni jap./...bye

2 comments:

  1. Aku percaya dengan sifat laki ko tuh hehe
    Hubby aku pun rajin gak tolong, tapi dia x rajin dengo aku membebel huhuhuhu
    Athirah x tarik rambut ko? Yusuf memang feveret dia tarik rambut and subang adehhhh

    ReplyDelete
  2. hahaha...hubby aku terpaksa dgr aku bebel..klu tak lagi panjang bebel aku...
    setakat nt jarang2 la...tp dia suka sentuh rambut aku...skang dah pandai mengesot ke belakang...depan blum lagi..huhu

    ReplyDelete