Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

June 15, 2011

Da abis borong...

Hellu...hehehe..rini pagi2 da update blog...ye la kan..pagi2 aku akan bangun...anak aku breakfast kol 7...sb kol 6.30 dia da jerit2 nk main..so sambil main2 aku kan suap athirah mkn...pagi2 mkn Cerelac or Biskut baby...tghari nt nanny dia aak nmasak bubur nasi n suap athirah..mlm mama dia lak suap bubur nasi kat athirah..hehehe...sebenarnyer aku suka giler suap athirah mkn..klu aku suap dia mkn banyak sgt..aku citer kat nanny athriah mkn habiss yg nanny kasi bawa balik tu..terkejut nanny tu..sb selalu athirah mkn sket je dia suap..hehehe..mayb tangan mak dia suap dia rasa sedap agaknyer..hehehe...sambil mkn smbil dok dlm walker dia..ting tong ting tong..bunyi walker dia lagi..aku agah2 lagi..gelak mengekek2...senyum la..mulut da confirm comot...mlm smlm dia tido..so selalu ko l6 gitu da suap tuk mlm..tp dia tido so aku suap la kol 8 time dia bangun..laju dia mkn..then habis lak tu..mmg alapar anak aku ni agaknyer....mmm...mmg seronok sgt suap anak amkn...mama tka mkn lagi pun tkape..yg penting perut anak da full dulu...baru pikir mamanyer...hehehe...camtu la kot bielr da ada anak...syg sgt kat athirah sorang ni....suka senuym suka gelak..tp klu ngan org lain jgn harap la...klu di senyum tu kira mmg bertuah la org tu....selalu klu org lain sentuh2 ke cak2 ngan dia jarang la dia nk layan....but muka pelik je la...klu org lain angkat dia..mmm....nangis kuat2 la dia tak nk...nangis smbil pandang papa n mama dia minta diangkat kembali...sb mama dia pandai buat suara katun tu la athirah gelak mengekek2 selalau...hehehe...

ok smlm ptg kol 4 g ambik hubby akt utm...hubby skang lepka kat lab sb nk wat masterprojek dia..ak usebagia isteri yang cun n cumel terpaksa la akur...kena la dok umah sorang2..huhuhuhu....sedih..tp nk wat caner..nt klu keje tak siap aku gak pening kan...mm...rini pun hubby akan lepak lab..aku malas nk lepak lab kat utm..lagi best dok umah rrilex2...tgk marimar....hehehe...da ambik hubby g la survey segala peralatan wat foundant n kek....2 kedai g satu akt angsana satu lagi kat larkin....abis aku borong...mahal betul alat2 wat foundant n nk hias ni...abis 200++ gak la...huhuhu..tp ttap happy...seonok sgt..teruja nk wat kek la ni...nt nk wat cupcakes n kek...keke foundant n black forest aku tu..hehehe..seronoknyer...tak terhingga...thanks hubby ku syg...sb belikan semua tu...akan ku belajar bersungguh2 guna alat2 tu..nk g kelas pikir2 tka yh la aku belajar dr buku tak pun youtube je..kelas mahal giler..padahal ajar yg biasa2 je..aa smpi 500++ adoi...tak nk la aku...nk g kelas menjahit pun best...heheh.

ok la..athirah da bunyi2 sambil pandang aku tu..nk mama angkat cium2 la tu..ok la..bye

No comments:

Post a Comment