Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 17, 2011

hari ini..

hellu..aku da abis berpantang..yahuuu...smlm da bantai kfc..mak belanja..hehe..pastu rini makan sambal tumis udang..yummy...mmg berselera...dan mmg tka turun la badan aku agkanyer...huhuhu...rini aku ambik paper ccn yang aku tak ambik sebab beranak aritu..soalan?? susah la jugak tuk bab teori..tp hentam je la...hurai bukan main panjang harap2 dapat jugak la 1 markah..hahahaha....athirah arini nenek dia jaga..so tak hantar baby sitter dia..hehehe...slml bukan main seronok dia tido sebelah nenek dia...nyenyak je..klu tak..malam2 mmg tka nak tido...pelik jugak smlm dia tiod lena..bangun nk minum susu je..ish...kan best hari2 gini time mlm..hehehe...mean biler siang dia jaga..baby sitter dia pening la ye..hehehehe..tp takpe..aku bayar..jaga la anak aku baik2 kan...:)
mmm...rini masuk kelas blur sb masuk lambat...sb aku ambik paper ccn tu...smpi je balik exam..org yang samer nk ambik exam khas tu tnaya..."sem last ke?''..then bielr kate tak..dia laju tanya.. "fail subjek ke?" aduh..tension aku...rupanyer semua yang datang ambik kecuali aku adalah final year...n tak lulus exam...tp aku jawab la.."tak..aritu sy beranak"..then tgk atas bawah...muka cma terkejut...aku pikir .."adakah aku ni nmpk cam org tak de anak lagi?"...jawapannyer..kalalu org tu pikir gitu mean...means...means...mata dia rabun dekat la kot..hak hak hak...sb aku mmg nmpk seperti seorang ibu mithali ok..hehehehehe...tambah sket..ibu rock yang cun melecun...hahahahah..takde la memain je...ari rabu leh tua resultnyer..ntah apa aku dapat..harap2 lulus...huhuhu...:)
ok la..takde mood nk update sgt..sb ati ni tgh tak seronok..sebab pe?? aku pun tak tau..huhuhuhu...nt mlm nk tido puas2..sb tak cukup tido...walalupun tido banyak..otak dok menghafal ccn ..huhuhu..apakah ini??? hahahah..ok la..nk layan Tiramitsu....ops...lupa nk cakap..mood tuk baking2 ni da tang balik..esok nk g borong barang wat kek..kek apa???? still tak choose which one in the list..hahaha..ok bye

No comments:

Post a Comment