Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 05, 2011

Pengasuh..

Hellu..lama tak update sb aku siang2 skang ni balik kelas asyik bz tido je..tak tau npe..aku mengantuk je...study tak smpi 1/2 jam aku terus tertido...exam tak tau biler...pejabat tak nk kasi tau..geram aku..lecturer aku kate kita wat minggu depan je la...tp hari tak tau sb pejabat yang tetapkan...huhuhuhu...takpe la...assume minggu depan...skang ni study sikit2 je la dulu...nk abiskan study tp asyik tertido je keje aku...penat sgt agaknyer...

selama kau g kelas aku g hantar Athirah kat umah sebelah..ok dia jaga...pagi2 dia da tunggu luar umah nk ambik Athirah...syg n suka benar dia ngna Athirah...huhuhuhu...ok la..tp masalah nyer la kan..dia dr kol 12.30 smpi kol 3 mmg tak free..so aku or hubby kena bergegas balik umah pas kelas n arrange jadual kitaorg tuk gilir2 ambik Athirah sblm kol 12.30..then kena stay smpi kol 3...kelas tghari aku ada 2 kelas selama 2 hari...so hubby leh jaga..tp tak leh la ambik subjek yang kitaorg minat..aku tak kisah...aku da adjust jadual aku..hubby leh ambik subjek dia suka...so setel masalah...tp kadang2 isau gak klu aku ttiba ada keje..or kelas ganti or nk wat projek master kena spend time banyak kat lab lgi kan..so kitarog survey la merata tempat..tanya banyk la org...tp semua tak berkenan di hati..nk hantar UTM nursery tp tgk terlalu crowded..then tak berkenan sb baby kat situ byk da leh bertatih..Athirah aku???? ish..isau klu kena hempap ke..takut..aku igt ada katil..tp tak la plak...so takpe la...cancel je la..then last decide nk gilir2 amibk je la ngan hubby..tp ttiba kawan hubby suggest sorang mak cik ni..then td g la tgk..umahdia tak besar sgt pun..tp kemas sgt..bersih je...mak cik tu pun ok...baik..tka berkira tp dia jaga 3 hero la plak..huhuhuhu...dia kate anak gurl dia sorang ada la kat umah..anak gurl dia tu tolnog mengasuh budak bertiga tu...lama2 smbang ngan dia ..ati aku cam sdap ati je nk tinggal Athirah kat umah dia...sepanjang aku g kelas..so....aku setuju hubby setuju...then ok la...hantar la kot..harap2 n doa sgt mak cik tu dapat jaga Athirah ngan baik sgt...aku syg anak aku..nyamuk gigit sikit pun rasa cam nk sembur satu umah ngan penyembur nyamuk takpun nk tangkap nyamuk tu goreng smpi rangup then buangk at luar umah..hmmm...over kan..tp tu la...aku syg anak aku..ibu2 di luar sana pun mst syg cam aku syg anak aku jugak kan...
anyway..mak aku pun kate ok..so green light la..hantar la..satu yg best...dia kate dia mmg tak baw anak orgk uar n tak kuar umah g mana2 pun...sanggup tunggu smpi kitaorg ambik Athirah...

ok la..nk tgk Tiramisu....ok la..bye

No comments:

Post a Comment