Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 10, 2011

Hadiah Athirah 1 bulan...

Hellu...Athirah sekarang da 1 bulan n 11 hari...meaning mama dia n athirah da nk abis berpantang...maka tinggal 4 hari lagi to go...so leh mkn telur goreng..sedap...hehehehe...tp jauh di sudut ati ni nk terus menjaga pemakanan aku ni...sebabnyer aku niBF Ahtirah skang ni...so..nk kena jaga la..klu makan sesuak ati..nt takut klu effect Athirah pula..huhuhu...sb syg sgt sama Athirah ni..so nk jaga juga la..antaranyer...tak mau mkn pedas..n teh ais..my feveret pun klu leh nk elakkan...huhuhu...oh...teh ais...sedapnyer...huhuhu..(dalam keadaan serba salah)//tp takpe la..demi Athirah kan...klu nt Ahtirah sakit aku mst nangis sb sedih..so elakkan..hehehe...ok..smlm da hantar Athirah g pengasuh dia..jaga dr kol 8 smpi kol 5 jugak la..kelas abis kol 1 tp aku adaplan baiknyr ngan hubby..aku g JJ tebrau...muahahahaha...best dpt g saner..cam orang yg duduk kat kampung ulu dapat keluar ke pekan.tp kes aku ni lagi dasyat la..tgk merata tempat aku...hahaahha...aku tujuan utama tuk beli set make up aku.yg aku da lama idam2 kan...so selamat la duit hubby aku sb beli kan set MAC tu k aku..muahahaha..da lama dia nk belikan tp aku je asyik tangguh...ok citer ni nt aku update ye...
then g la kedai mainan kat JJ tu..belikan athirah Rocker...hehehe...so ...plan nk beli ni sb mmg da lama nak beli ...seblum beranak lagi..adiah lain semua da dapat...stroller dapat adiah...car seat pun dpt adiah..tp Rocker tak de lagi..so beli la..sb dia leh smpi Athirah besar kan..so beli la...(skang ni tgh nyenyak tido dlm rocker baru dia) harga bagi aku agak mahal tp aku pikir berbaloi kan...so beli la...:) ..dlm masa yng samer aku pikir klu hubby or aku ngantuk sgt..Athirah tak nk tido mlm2...so letak dia leh goyang2 dia..so tido la nt dia..kena cma dodoi la katakan..hehehe...ok la...tgk je la gmbar kat bawah...ygn pasangnyer mst la hubby aku...takpun papa Ahtirah..semangat tau...sampi je terus buka n pasang..athirah lak cam kitaorg tak jumpa 10 tahun kan..smp iej umah terus nk main2 ngna dia kan..so pasang Rocket tu letak dia..mukadia pelik gak awal2..tp dia suka..heheh..


Eii...ada mainan la...Ahtirah suka...:)

Tgk je mainan tu..."apasal jauh sgt ni"...

Ayam pun ada..mmg best la mama n papa ni...ngeee

Ok la... tu je tuk kali ni..nt aku update lagi...anyway..syg sgt Athirah n papa dia skali la...:)

No comments:

Post a Comment