Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 03, 2010

Dari Kedah ke Melaka kembali..

hellu...lama tak update blog...sb aku skang ni bercuti di Kedah...so tak de masa nk update blog aku...kejar sana kejar sini...main internet tu main la..tp aku ngan hubby beria dok update blog mak aku..hak hak hak...kasi jadi cantik2...:) blog aku kemudian hari hubby updatekan...mmm..sedih la plak nk balik Melaka..dok Kedah ni mmg best...mcm2 aku buat..rasa tenang je...balik Melaka??? harap2 ada kembali mood bekerja..ye la...asyik takde keje je kat ofis...so skang ni aku blaik da ada keje ...nk kena marking paper students...hisy...nk tak nk kena jugak la....takpe...sekurang kurangnyer takde la aku bosan kan..tp aku da bawa balik umah la plak kertas2 itu.actually lagi selesa marking kat umah..sebab kau leh bersanti smbil menanda paper tersebut..kat ofis..agak serabut sb ada internet kot...hak hak hak....ok la..citer pasal aku kat kedah ni mcm2...nt aku update dlm entry seterusnyer...anyway..kol 10 ni aku naik bas ngan hubby...balik melaka...ye la..aku da jadi isteri orang..so nk tak nk kena la ikut suami...da la aku syg sgt suami aku...ada la aku ckp tak nk balik...soh hubby sorang je balik...sekali dia leh kate..ok...elok je dia naik kete...da aku call soh balik..so..kepada sesiapa tak paham meaning nyer...hubby mmg tau kau tak leh jauh2 ngan dia...hak hak hak..so mst terkedek2 lari nk ikut dia baliknyer....ok la..nt update lagi..bye

No comments:

Post a Comment