Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 11, 2010

Berkursus di Port Dickson..

Hellu..aku da pat buka internet..server dia punya la lambat tp aku sabar jugak..alang2 da dapat buka internet n blogku yang tersyg ni, so apa lagi aku mengambil kesempatan la tuk update blog yang ta kterupdate ni....actually rindu sgt nk balik umah sndri...sepanjang kursus selama 3 hari ni agak la best n tak best...mkanan dia alhamdulillah dapat ku telan...morning sickness takde la plak sepanjang di sini..cuma myb aku berhati2 ngan makanan aku la kot....so takde la ..mual2 tu smtimes klu tak kena ngan bau dlm restoran tu ada jugak nk muntah...sekarang kitaorg menetap di Permaisuri Resort...nak kate best hotel ni best jugak...dia banyak konsep apartment sebenarnyer..sebab hubby pun ikut skali..so kitaorg dapat la bilik je...ok la..semua kelengkapan seperti hotel2 yang lain..nk kate 5 star.. tak smpi lagi la kot..tiap2 petang aku ngan hubby g swimming...hak hak hak...aku rapa my baby ni mmg suka kot berendam dlm air ni..sebab dia baik je..takde la plak simpton2 akit badan pas xcersice..hak hak hak...so aku assump dia mmg suka la..alalalalala...ptg nt klu mama tak penat mama main air lagi ye syg...klu papa ada la..sb mama tak pandai berenang...nt lemas lak..dah la kolam tu mmg dalam smpi thap tengkuk...ei...gerun klu mandi sorang2...
mmm...sepanjang kursus ni banyak pengalaman yang aku perolehi especially pasal research...best jugak//tp disebabkan aku duduk btul2 bawah air cond...pergh..tak tahan..pakai kot pun sejuk lagi...dok bersila wat tak malu pun sejuk lagi....
smlm ttba2 aku kempunan nk mkn pizza uht la plak...so nak tak nak hubby bawa la aku kuar g cari pizza...mmg aku rasa jauh sgt..huhuhhuhu...tp kebetulan aku nk g ambik ubat tuk mata aku ni..so kuarla cari pizza sekali...then ditambah la plak ngan ubat tuk lebam kat peha aku ni gara2 meja solek yg gedabak dlm bilik hotel tu....huhuhuhuhu
mm...sekarang da abih da ni time ceramah..nk g lunch la plak...
so need to go..bayk nk citer tp nt2 la...
k, bye...

No comments:

Post a Comment