Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 05, 2010

Thank you honey...

Hellu...aku kembali lagi...rini ati ku sgt la girang..hak hak hak..sebabnyer ....
1. Morning sickness aku takde lak rini
aku rasa ni myb sb berkat air susu + milo yang hubby buat for my breakfast...tq syg
2. Rini aku berjaya menanda semua soalan 1...1 dr 4 hak hak hak..improvement ok...:) n ada result yg best...aku happy sgt...:)
3. Rini aku dapat mkn ngan bahagianyer..sb makanan tengahari aku kali ni mmg suite ngan aku...iaitu Bihun Sup....gelak??? gelak la...tp mmg sedap oooo....jgn jeles...
4. Rini aku dapat SOFA baru...:) ni hubby belikan tuk aku..sebabnyer dia kate cian tgk aku yg pregnt duduk bawah je...cian tgk aku dia kate..dah la comel, duduk la bersila lak tu...ok2..aku tambah sndri....tp sgt la happy sb dapat sofa yang aku ingin2 kan.\

ok..dlm banyak2 ni..nk citer pasal sofa aku yang akan di deliver pada pukul 4 ni..hak hak hak...aku happy sgt dapat sofa yang aku suka tu..mmg sgt best biler duduk...comfortable sgt rasa....walalupun bukan set tp aku rasa best sgt..ok la pe...baru je kawin takkn semua nk lengkap right???? itu pun da dekat 8++ ...tp aku suka sb bukan jenis kain tp jenis kulit...mmg best...smlm g survey tp tempat ni mmg agak murah la berbanding tempat lain..terus hubby ambil...aku pe lagi..horeyyyy la...sebenarnyer bukan seronok sgt dapat sofa tu..( ok seronok la jugak)...tp happy sb hubby aku beli sb aku...tu yang best..means that dia prihatin kat aku yang perut nk membulat ni..hihihihihi....actually dia tak nk aku baring pas mkn....selalu hubby aku la jadi sofa aku...hak hak hak....da tak nk kasi aku baring kan..so dia jadi la tempat aku untuk bersandar..tp kejap je la..cian lak nt..ye la..da la aku ni berat kang kurus hubby aku...hak hak hak...opss.s.....hubby tak kurus la..dia mkin chubby....tp yang pelik mak aku kate maintain je...tp aku isteri dia lebih mengatahui.."Abg chubby....hak hak hak"...ok2..da elok2 hubby belikan sofa aku ngusik lak dia..kang mana tau pasni cadang nk beli air cond ttiba terus cancel..hak hak hak....mm..bestnyer klu umah aku ada air cond..tp setakat umah sewa ni leceh la...ok2..tukar ayat...bestnyer klu ada umah sndri...cepat2 la aku smbung master ngan hubby..leh beli umah...patu leh hias2 sndri..da cukup duit sket beli la set2 perabot yang canggih..perghhh...canggih tu..ye la..klu berkemampuan...then boleh ada bilik sndri tuk baby aku...nk hias cantik2.....klu girl nk hias pink purple..klu lelaki, nk hias biru putih...cantik2....ni yang aku suka ni..da berangan tak smpi algi 2 bulan pun...tp ati da girang...sekarang ni baby mlm2 suka kacau mama dia ....tp tak kisah...tuk baby semua ok...:)
sekarang ni aku da pandai mengadu sakit2 pregnt ni...disebabkan hubby da khatam buku pregncy yg dia beli, so ada je la jawapn bernas dia kasi tuk semua aduan aku tu..bagus jugak..tak yh aku baca...:) anyway...setakat ni ok la..cuma klu muntah je tak tahn...mmg tak tahan...baju2 ke kerja pun tak cun da..pakai je pe yang aku selesa..orang nk kate pe, suka ati diorang la..yang penting aku selesa...tp nt la aku shopping btul2 tuk baju baru untuk penampilan baru aku ni....nt ye...tgk la .nanti..ok..kan da kate nt..ish ish...hihihihihi
klu aku dapat smbung belajar bulan 7 ni..kira dapat la aku bertuka angin ke johor pula..harap2 aku dapat la UTm tu ngan hubby..then dapat la sambung master by july ni...huhuhuh....takpe, aku doa, Allah yang tentukan..so aku tawakal..da buat yang terbaik da tuk we both n also our baby....aku dijangkakan akan melahirkan baby aku on 15/12...iaitu sehari sblm hubby nyer besday...16/12...so da ada hadiah aku tahun ni...then kek nt leh disatukan...jimat duit aku..hak hak hak..ops..sekarang da pandai wat kek sndri..kira jimat la tepung kek aku ..hak hak hak...ala.anyway tak kisah pun...mst hubby bangga...aku pun bangga gak.. hak hak hak...mm...sekarang tak sabar nk tunggu bulan ke -5 nk tgk baby boy ke girl...so dlm bulan ke -7 da leh shopping barang2 baby...beli sikit2 baru tak terasa...klu sekali beli skaligus parah la jugak kan..unless ada bajet yang mmg da mencukupi....
menu mlm ni aku igt nk mkn bubur nasi + ayam goreng...itu je..hubby nk wat lauk lain tak kisah..tp nk mkn tu je..tp hubby igtkan la plak ada pasar mlm..ish2 ish....ni aku susah ati ni..mcm2 lak nk beli...ayam KFC la..nk beli tu la ni la...so cam tak jadi je menu mlm ni...tukar ke esok la harap nyer...tu pun klu aku still teringin nk mkn lagi bubur nasi + ayam goreng....
mlm ni nk g tgk wayang citer Iron Man II ....dah booking...so cam mls la plak nk masak kan...citer ni mmg aku da beria nk tgk awal2 lagi..mmg minat citer robot2 ni...nt tgk la aku ngan hubby mst ternganga mulut tgk..alih2 air liur kuar kena bahu hubby menandakan aku da selamat tido.. hakhakhak..nk cilok bawa masuk burger mcD la..yummy2 ..so kena bawa beg besar..hak hak hak...awal2 skang ni leh la nk enjoy tgk wayang..nt baby da kuar tak leh da..sb baby tak sesuai tgk wayang lagi.. hak hak hak...
anyway..as da conclusion...i'm so happy today....
ok la..nk menanda kembali sekarang dah kol 3.30 ..kena cepat2 ni..
bye

No comments:

Post a Comment