Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 04, 2010

Sooo happy today..

Hellu...tjuk aku kali ni pasal aku happy...smlm kurang happy sb kesihatan yang tak baper baik..last2 smlm aku blik n cover tido punya la lama....sgt2 penat..mmg btul kate orang...mengandung ni tak leh ligat sgt..kena byk rehat jugak....so sb da segar rini....aku takde la sakit2 sgt...tu yang seronok...tp tak tau la nt2 cner kan..harap2 takde la muntah2..cian baby aku...aku mkn pastu kuar balik...tak besar kang dia nt....lagi satu..rini pg2 aku bangun aku iron baju aku sndri n bju hubby...then aku basuh baju...then aku takde la penat sgt..tu yang best..selalu hubby yang buat semua tu..tiap kali dia buat aku rasa bersalah la jugak...so hati tak senang...pg ni aku wat sndri...tenang sket..esok2 lusa tak tau la plak....tp rini hubby sediakan sarapan tuk aku..hak hak hak....just mkn pe yang ada je..yang bawa balik dr Kedah...mmm..still takde mood nk citer pasal balik Kedah ritu...mmg byk sgt nk citer...nt2 la..aku postpone smpi aku sndri pun lupa..hak hak hak...aku nak kena menanda bayk kertas ni....actually cam mls sgt..nk hantar balik..tp tak sampi hati...aku nk siapkan by today or tomorrow jugak sb aku next week kena d Port Dickson la plak..ada kursus seminggu lak tu...tak tau la aku leh ke tak ni...ye la...1 hari tu penuh ngan jadual tu....aku ni kurang2 sihat al sket..harap2 pasni semua sihat la...heheheeh...rindu la nk g pantai..ujung minggu ni nak ajak hubby g pantai la...tak pun air terjun..nk berendam2...best jugak kan...ngeeeee......tgk kawan2 g Pulau redang cam best je..so aku nk g pantai jugak la...ala...sekadar g saner main aku nyer layang2 pun ok..ngeeee...
ok la..nt aku update lagi ..aku nk wat keje...bye

No comments:

Post a Comment