Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

May 05, 2010

Caner ea...

Hellu..rini aku serabut sket...sebab apa? sebab memikirkan tentang tajuk untuk Master..anyway...tajuk tu aku rasa mst Supervisor yang kasi time belajar nt...tp ni untuk kursus dan presentation aku nt...ye la..next week kena g kursus..ok la belajar caner nk wat proposal yang baik...ok aku suka sgt...then kena la plak present nt...so nak tak nk kena la cari tajuk walaupun tak semestinyer aku akan guna tuk tajuk Master aku...tp nak cari tajuk sndri tu yang aku lemah...anyway, aku ni bukan seorang yang penunh ngan idea2 ni...tp kalu soh kaji2 ni n get usefull information ok la jugak...mmm...anyway, pikir2 balik klu dulu ambik mekatronik ke...robotik ke...best jugak kan..main ngan sensor je byk..then banyak benda bertekologi yang leh dibuat....klu telecommunication ni adusss....cam susah je tuk aku..belajar signal mmg aku suka...belajar pasal network ni lagi2 la aku suka....tp nk create smthing new ni agak aku tak suka sgt...huhuhuhuhu...klu mekatronik or robotik best sebab leh buat robot yang canggih cam iron man....klu telecom network wat pe ea....susah sb selalunyer deal ngan orang lain..nnnnnnntah la...aku rasa tension la jugak...last2 minute kena cari tajuk gini....dulu aku wat pasal Power Divider..tp tajuk lecturer kasi..awal blur tp last2 aku score juga A...aku leh jugak dapat result yang mantap..tp konsep dia agak pening2 sket..tp time buat tu mmg paham...skang nk paham kena study balik la...da baper tahun aku tinggal....
ni baru nk smbung master...klu pHD nt???? confirm2 la kena sndri tau...tp itu nanti..n i sekarang...ayway..pening sgt rasa...benda kecik tp aku besar2 kan..lagi la aku pening...then marking kena siap by today..menggangu kerja aku je...ish..rasa cam tak nk je tolong orang ni..ye la kejak ua pun banyak jugak...tp pikir tolong nyer pasal ok la...ntah...sekarang ni serabut sgt...
seb baik la aku tak morning sickness rini..klu tak lagi la dasyat tension aku ni..
ujung minggu ni nk tak nk aku nk g jugak berendam kat air terjun...aku nk release tension aku...hak hak hak
ok la...tension ni...aku cam nk balik je ni..

No comments:

Post a Comment