Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 08, 2012

Saya Sedih

Hi..rini aku da start cuti...menunggu masa untuk bersalin anak kedua ni..tak sabar sgt nk dapat anak kedua ni...nk syg dia nak peluk dia puas2..nk cium2 pipi dia..cam time tira dulu....ok..da over2 da ni...tgk ada kawan yg da bersalin anak kedua ni, rasa cam tak asabar jugak nk beranak ni...
rini sb cuti, aku n my mom beria la nk masak sedap2 tuk berbuka kan...nk wat suprise kat en hubby sb da lama tak masak2 kat umah kan...masak nasi ngan lauk2 la..en hubby mmg suka mkn nasi putih klu buka puasa...so..beli la barang2...siap menu yg aku nk buat adalah kacang buncis digoreng bersama kupang....then sotong sumbat masak cili...gulai ikan....semua tu nk masak tuk hubby makan...selalin aku n my mom n cik tira la kan..bajet hubby mst suka..tppppp...............alih2.....en hubby kena berbuka kat UTEM..katanyer wajib...sb kena swap kad lagi kan..punah harapan aku..sesih plak..ntah2 mlm ni aku beranak..entah2 esok aku beranak kan..tak sempat nk buka ng hubby lg...i means masak2 kat umah then mkn ngan hubby kan...selalu beli je luar...sampi jemu en hubby....sedih sgt...tp klu tak kasi pergi kang en hubby serba salah plak..mmg la dia kate, dia tak nk pergi..tp aku tak nak la nt dia de masalah pape plak kan...aku mmg tak yh g sb aku cuti rini kan..ada reason..lagipun da nk beranak da pun takkn nk paksa2 aku lg kan..kang org tak terawikh dok kena usung kau masuk kete nk beranak...ambik ko...hahaha...
tp takpe la...hubby janji tak mkn byk2...balik nt terus mkn yg aku masak..erkkk..mak masak...hahahaha...
ok la..nt update lg...rini baby cam tak aktif sgt..esok nk g check perut plak..patut smlm..da janji smlm postpone rini..alih2 terlupa ambik buku merah dlm kete..so aku g esok je la...nk hubby temankan jugak...heheh..ok la..nt update lg...bye

No comments:

Post a Comment