Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 26, 2012

Husband da jauh...

Hi..rini rajin nk update...sb kakak tira rini g taska kan...so takde la gawat sgt kat umah ni/...klu tak macam2 kakak tira wat kasi mama pening..hahah...biasa la budak tgh membesar banyak la akalnyer...kakak tira mmg sgt la aktif kan...hihihi..
adik irfan plak 2 jam skali bangun nk minum susu...time lain tido..nt ptg n mlm dan tgh malam baru segar mata dia..hahaha...baik je irfan duduk ngan mama...sb en hubby da start keje da..rindu sgt dia..huhuhu..rasa jauh je en hubby ni...tak suka jauh2..selalu dia ada je depan mata kan..ni da jauh..dia tempat kerja..aku lak kat umah....pape kitaorg kol n bbm je....rindu wooo...da la aku ni mengada2 kan...hahahaha...td dia nk g keje rasa cam tak nak kasi je..soh dia cuti 3 bulan jugak boleh tak? hahaha..aku naik keje, baru dia g keje....hahaha...klu aku ckapa gitu mst nt hubby kate "tak boleh la cmtu syg..."...mst dia ckp gitu...klu ttiba2 dia cakap ..."ok..aku pun pikir gitu"...best jugak kan...tp mimpi je la..en hubby mmg sangat suka bekerja...sgt la suka...klu tima dia cuti, singgah hantar tira ke taska mst dia akan naik ke ofis dia..ada je benda dia nk wat...mmm...aku lak..klu cuti..perghhh...igt keje pun tak nak..hahahaha..itu la beza aku ng hubby klu bab keje...
oh ya....my mom datang teman aku tuk seminggu lagi..so nk mandikan irfan aku blum khatam la..sb selalu hubby mandikan...then rini my mom..aku blum lagi belajar madnikan...ngehngehngeh...sb aku takut dan tak leh duduk cangkung...kerusi rini hubby janji tuk beli..so esok boleh try mandikan sendiri....
mmm..ttiba2 rasa nk tido jap plak...ok la..nt aku update ye..irfan baru pas menyusu..so lagi 2 jam mst bangun..jadi aku tido jap la..k bye

No comments:

Post a Comment