Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 06, 2012

Tak boleh klu tak tgk diorg....

Hellu...rini rajin plak aku nk mengupdate..ok...nak kena ajar apa blum tahu lagi selagi tak dpt pape surat or email..so aku wat pe??? wat la keje2 nk wat research nt kan..usha2..nk wat pe nt...tp still tak de idea...aku da decide ngan KJ aku yang aku nk bidang networking...sbnyer time master byk belajar bidang tu..so cam fresh la lagi kan..so go through la....... satu yang tak best biler keje ialah...aku tak boleh klu dr kol 8 sampi kol 5.30 tu aku tak nmpk muka en hubby dan tira...tira ok lagi tp tak dgr sura en hubby or muka dia aku tak nmpk sepanajng hari aku ras lain macam je.,.sedih pun ada..rindu pun ada..semua la ada...so smlm da ckp kat en hubby dan dia pun janji tghari dia akan tunjuk muka dia...sb aku ckp dgr suara pun tka lut...aku still rasa tak best..so kena tgk jugak la muka dia...tghari dia akan menonjolkan diri dia depan aku..hehehe..mungkin aku 24 jam ngan dia kot sellau kecuali time klas kan..cik tira lak aku da biasa hantar ke umah ibu dia dulu so am biasa la...tp en hubby still aku tak biasa...smpi biler pun tak tau..rasanyer smpi biler2 la..tambah2 smlm hp dia abis la plka..lagi la aku menggelabah sedih..huhuhuhu...tka mau la..tiap2 hari sepanjang time keje aku kena jugak tgk hubby walalupun sekali...tu la saper soh dia terlalu manjakan aku kan..hahahaha...ok la..nak sambung wat keje da ni..nt update lagi..papepun...LOVE hubby n tira so much.....k byewat

No comments:

Post a Comment