Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 13, 2012

Our Annivessary Celebration


Hi..as promised...nak citer pasal celebration anniversary aku n en hubby...juga dimeriahkan oleh cik tira dan juga tendangan baby dlm perut yg turut juga kate happy join kitaorg..hahaha...celebration ni biasa je..yela kan..sb sibuk ngan kerja..smlm after time kerja ambik cik tira kitaorg terus gerak ke JJ bandaraya Melaka tu....kata hubby nk belanja mkn sedap2..pastu nk mkn ice cream katanyer...paling happy saper lg cik tira la..papa dia siap2 bawa baju gaun dia kan..selalu seluar je papa dia sumbat dlm beg..kali ni baju gaun....hehehe...

sampi je sana kitaorg asyik pilih je tempat mkn yg best n sedap..last2 pusing punya pusing kitaorg pilih la sushi king...hahahaha....jauh g sb nk mkn sushi king nyer psal kan...ok la..order biasa2 je la...apa yg ada dlm menu la kan..en hubby nk beli kek sebijik tp aku kate, bek beli kek icecream yg baskin robin je..beli satu slide mkn samer2..sb nt da kenyang confirmnyer biler mkn nt kan....so ok la..order cam yg aku suka je la...mkn sushi dpt diskaun..best sb sblm kol 6 kan..hahahaha..

en tira pun alyan je sushi aku tgk..siap tak cukup lagi..asyik nak je...air yakult aku pun abis dia minum..baper kali sedut je..muka dia happy sgt...diangkat tak nak..mau jalan sendri la kan...pastu skang da jln laju ok la..leh kalahkan mama yg jalan lambat2 ni sb perut besar kan..hubby pun kate, nmpk gaya perut aku cam 9 bulan da...tp sebenanrnyer baru nk masuk 5 bulan gitu..adoiii..tak pe biar je la..yg penting anak aku sihat kan...hehehehe...

da setel mkn semua, g sembahyg..then g kat Baskin Robin ...beli la sepotong kek ice cream..tak penh mkn lagi..first time la mkn kek ice cream diroang..ok la...sblm ni mkn ice cream je...sb da kenyang sgt..aku asyik suap en hubby je..tira pun aku suap..aku tak mkn sgt..sb nt perut aku org kate da overdue plak kan..ok la..sedpa la kek ice cream tu..puas ati...then kitaorg balik la takut tak sempat maghrib...nk g jln2 temapt best takde sgt rasa sb masing2 penat..tp kan, cik tira mmg sgt2 la happy..dia jalan laju la..semua org klu tgk dia mst nk cubit dia..pastu semua senyum je tgk telatah dia...time papa g sembhyg sdia cari2..siap ikut lagi lorong mana papa dia masuk..jalan nk langgar org sb nk cepat sgt...isau mama dia sambil dok kejar tu...pastu selagi papa dia tak kuar asyik sebut.."papa..papa"...aisy....then turn mama smbhyg lak...cam biasa la lari sana lari sini..mama kuar je..terus terkam mama.."mama...."...lari2 anak sambil hulur tangan nk peluk..adoiii..pandai berlakon btul...hahaha..

ok la..takde pe nk citer sgt pun..sb biasa2 je celebrate ni...tp pape pun aku tetap happy...sedih sb aku tak dpt bagi kad tuk hubby..hubby cam biasa tka penah lupa...da letak siap2 dlm kete time aku turun ambik tira kat taska..bielr dia letak pun tak tau..tak tangkap la plak gambar kad..da baca terus sembunyi sb  cik tira mula jeles sambil berebut ngan mama nak ambik kad tu..pastu terus lupa nk bawa masuk umah..adoiii..takp la..papepun..tgk la gambar celebration kitaorg yg biasa2 ni...:)
Sushi yg best sgt...tira pun layan..hihihi

Antara oderan kitaorg..hihihi..sedap..

Ini mama n tira...cik tira yg mmg active...tp best peluk dia tau...hihihi
Kek Ice cream yg best la jugak..hihihi...

Kami BerEmpat...(saatu dlm perut lg)...luv three of them so much..)
Ini la penyeri idup aku...sentiasa wat hari2 aku bermakna selalu..celik mata je da pikir mcm2 tuk diorang...hmmm..: )  

No comments:

Post a Comment