Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 12, 2012

My 2nd Anniversary

Hello..rini genap la usia perkahwinanku dengan en hubby tercinta yang ke 2...da 2 tahun ye kitaorg hidup barsama..tetapi yg peliknyer aku terasa seperti sudah 20 tahun la plak...hahahahaha....anyway..selama kawin mcm2 la yg terjadi..ada yg best ada yang tak best semua adalah..tapi papepun kitaorg berjaya harungi yg tak best tu...yeahhh...ntah pape kan aku ni..takde idea sebenanrnyer nk tulis..celebrate????? ala..sebab da masuk keje so cam tkade masa nk g bercuti cam tahun lepas..kitaorg g Port Dickson....tp kali ni biler ntah nk g bercutinyer...aku minta en hubby bawa aku g i-city mall nk g tempat yg salji tu..tp tak tua la biler free dan boleh pergi kan..ngan keadaan aku skang ni yg berbadan dua..naik kete lama2 da mula sakit belakang..pastu perut aku da besar tau cam org pregnt 9 bulan da pun...hahahaha...
mmm..papepun happy dapat bina keluarga sndiri..ada tira...yg sgt2 menghiburkan ati kitaorg...dia la pengikat lagi ketat2 kasih syg kitaorg....dan juga baby dalam perut ni lagi kan...lagi2 la bertambah2 erat kasih sayang kitaorg bertiga...harap2 bahagia ni berkekalan sampi ke akhir hayat kitaorg...dan dibawa ke syurga jugak....mmm...terharu gak biler pagi2 en hubby ucap happy anniversary kan...yela..lelaki kan biasanyer takde la nk romantik2 sgt kan..tp hubby aku igt jugak nk wish kan...hahahaha...nt igt 2nk g celebrate mkn biasa2 je..kata hubby mkn ice cream...nyum2..tp tunggu ptg la kan..nak bawa cik tira skali..kang pergi ngan hubby n baby dlm perut tinggal tira kang sedih lak cik tira....tak sampi ati mama n papa..huhuhuhu
kali ni anniversary aku tak beli pape pun tuk een hubby....yela..masuk keje da sibuk je..balik umah, masak2..pastu tgk tv n ciler Bella tu terus aku tido...tak menyempat la nak curik2 kuar beli adiah ke apa..tp insyaAllah..da terpikir nk bagi apa...nt aku ada masa kau belikan tuk hubby..adiah hubby tuk aku???? setakat ni tiada lagi..tp tak yah kasi la..sb da cukup kasih syg dia bagi tuk aku selama ni....melayan karenah aku...syg aku..manjakan aku...tu da cukup tuk aku....huhuhuhu..sedih la plak..sejak kawin tak penah en hubby sajer2 nk moody2 ngan aku...tak penah dia nk tinggi2 suara sajer2 biler aku de waat salah...baik je..lembut je percakapan..bersyukur sgt..harap2 sampi bielr2 la en hubby cmni kan..huhuhuhu....papepun, aku happy ngan dia...ngan anak2 kitaorg....nt aku update lg ye citer anniversary ni..sakng ni kat tempat keje..tak de pe yg menarik selain td teman hubby kaur mkn tghari..so kira da jumpa la dlm sehari ni..kan aku ckp tak biasa tak tgk muka dia dlm satu hari bekerja ni..huhuhuh..ok la nt update lg..bye

p/s: Happy Anniversary Abg...semoga kebahagiaan kita berkekalan hingga ke syurga..amin...:) Love U

No comments:

Post a Comment