Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

March 14, 2012

Bersyukur..

HI..rini rajin lgi nk update...sehari suntuk aku dok study pasal software ni..boleh la sket2 da kot..tp tak abis lg study ni...harap2 ok la..mudah aku nk wat keje nt...anyway..aku bersyukur sgt ngna apa yg aku ada skang ni...walaupun takde la sehebat mana pun idup ni tp tetap rasa happy...dan juga bersyukur...
tira skang da makin ok biler dihantar ke taska..blik umah da main sndri..n nakal2 cumel dia tu...perangai yg paling tka tahan ikut papa dia tu adalah mengusik aku...pelik btul tira ni..skang ni mmg suka usik aku..kelakar pun ada...
pastu keje pun lahamdulillah setakat ni ok la...hubby pun happy je aku tgk...rabu ptg hubby mst nk main bola tampar..so mmaa fully kena jd baby sitter tuk tira yg suka berlari2..penat mama kejar...tp tak pe tak lama sgt pun papa main..nt mlmnyer papa yg masakkn..hahaha
mmm..paling bersyukur sb ada suami yg sgt memahami..ringan tulang n senang tuk berbicara...memahami aku la jugak kan...klu sedih mmg boleh cari dia...tka penah biar kau wat keje berat2...tau biler aku letih..tau biler aku sedih..tau juga biler aku happy....
mmm...japg nk g blik hubby la..nk kaco dia...semoga dia tau isteri dia tgh boring ni..hahahahahahaha...ok la..takde pe nk update sgt pun..byk..tp malas nk menaip..nk wat keje sket then nk g fke jumpa suami terchinta...wat suprise ok ke ek????? kang suprise2 wt penat aku je dia kuar meeting..hahaha..takpe..tepon dulu la..k la bye

No comments:

Post a Comment