Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 15, 2011

Tension

Hi..rini tak de mood....rini ujan n cam biasa je asal sejuk je mula nk sesak2 nafas..adoii...sejak biler de penyakit ni pun tak tau..hahahaha....kipas mau kasi tutup so lega sket..hehehe..aku tension biler nk wat project ni..takde saper nk tolong...semua keje byk...nk tanya tak tau nk tanya saper...so..aku naik tension...da berbulan2 dok pikir benda ni..smpi skang ati masih tak puas ati lagi..boleh ke tak..boleh ke tak....berbulan2 jugak aku survey n mengkaji..dan juga minta tolong org confirm kan still tak menjadi jugak..aku tension sgt..sem nk buka da ni...project tak siap lagi..jln pun tak...baru test2 then jumpa tak ok sgt nk teruskan...camana ni biler da tau benda ni mmg tka leh nk wat???? huhuhuhu...nt nk jumpa supervisor nk ckp tak mungkin benda ni xboleh jadi..boleh ka camni??? rini mood tka baik sgt..aku malas nk masuk dapur..malas nk wat keje umah..semua aku malas...aku penat..tak larat nk pikir pasal project ni....tiap2 ari dok pikir dok baca...ni agaknyer klu aku wat pHD caner la ye..hahahaha....master ni pun terkial2...nk tanya sgt2 kang nt ganggu lak..well...lagipun aku baru je ceburi benda2 ni..adoii...nk jadi expert ntah 10 tahun lagi kot...org tolong pun cam ikhlas tka ikhlas...so baik tak yh tolong kan...yela...org pun byk keje gak...aku pun ada keje gak..so takleh nk harapkan org la kan..aku rasa sblm ni pun aku penah dok bising pasal project aku ni kan...ni aku update lagi pasal tension...kadang2 tnesion benda ni rasa cma nk g jauh2..sorang2 nk tenangkan diri...g jauh2 dr masaalah pasal project ni ko..hahaha...tp nt rindu athirah lak...huhuhu...takpe...selagi boleh terima aku terima je...
ok la..malas nk tulis byk2...nt naik menyampah lagi...benci pun ada ni..k la..bye

No comments:

Post a Comment