Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 12, 2011

Still da same...

Hellu..rini rajin plak nk mengupdate..sambil budak kecik tgh tido dengan nyenyaknyer...sambil papa besar tgh tgk citer Captain America nyer...so mama yang cun ni pun takes this opportunity nk update blog yang da berkurun tak update dengan malasnyer...hehehe...takde pape sgt pun nk citer....sambut ramadhan cam orang lain gak..ngan perasaan yang gembira...:) cuma yang lain nyer skang ni baru tergedik2 sibukkan diri ngan tekunnyer dlm projek master dan hari ini maka, terbantutla kerja projek master aku gara2 menuggu reply dr company yang jual hardware yg aku perlukan tu tertangguh2 lagi..adoiiiii...so harini pagi2 da cirit birit bagai nk rak kan, sampi suami terchenta soh buka posa mkn ubat tp aku tolak..hehehe..(rugi ooo..selagi leh tahan aku tahan)...then kol 12 je kau terus tertido smpi ptg..seb baik sempat aku bangun sembahyang zohor klu tak...adoiii...bielr masa hubby aku bangun g solat jumaat pun aku tak sedar..so cam da biasa, klu aku tido jgn harap dia nk kejutkan aku...dia akan biar je kau tido sb dia tau aku sajer2 takkn tido klu aku tak penat..hehehehe...tp kali ni dia g sembahyang pakai t-shirt n kain pelekat je...tu pun aku leh tau sb aku nmpk t-shirt dia kat penyidai baju dlm bilik ni...da aku bising2..bukan apa..aku suka sgt klu dia pakai baju melayu g sembhyang jumaat...huhuhu...tak pe la salah aku sb tak bangun iron kan baju melayu dia...(rugi aku tuk dpt pahala ni..adoiiii)...da satu tahun 5 bulan aku kawin ngna hubby ni...tkade satu pun dia berubah..still da same...alhamdulillah la...setakat ni happy la...semoga smpi akhir hayat aku pun kitaorg ttap happy...hubby still org yang suka mengusik aku, still tempat aku nk bermanja...still tempat aku nk nangis2...still tempat yg aku leh harapkan...klu dulu 100% dia leh pay attention kat aku, tp bielr budak kecik athirah ni ada..still 100% pun dia leh kasi..tuk athirah je 101%...hahahahaha..
biler aku mengamok dia diam je...tak marah pun...biler aku senyap nt dia dtg pujuk aku...hehehe..tka penah dia biar lama2 aku merajuk...still dulu...alhamdulillah...hehehe...bielr kau teringin nk mkn pape...dia mst masakkn tuk aku..still cam dulu...biler aku malas nk masuk dapur confirm dia akan pelawa diri dia tuk masak..hahaha..bielr kau kate umah semak la...confirm dia pun akan samer2 kemaskan rumah..still cam dulu....TP..bielr kau kate."abg nt kejutkkan ayg ye kol 10"..blum tentu dia akan kejutkan aku...STILL CAM DULU....adoi...dia biar je aku tido...hish....hehe
athirah lak, skang ni da besar...nk angkat tuk 2 minit pun aku tak mampu..sakit pinggang aku..selalu hubby la yang akan dukung dia..klu tak bawa stroller hubby la dukung dia..pastu bawa lak palstik berat...aku ni badan e besar tp nk angkat berat2 ni tak mampu...sb kau ni masalah pinggang sket..myb time keje kat Panasonic dulu selalu sgt angkat MFP yang berat tu kan...so ni salah satu kesan la kot...huhuhuhu...hubby da banyka kali da nk bawa g jumpa pakar..tp aku tak nak..sb malas n takut..hehehe....so kau skangn i banyakkn minum susu...Susu aku suka hanya la susu HL tu pun kena perisa strwberry or coklat..klu pure susu tu no way..aku reject..hehehe...
ok la...citer captain america da abis...nt aku update lagi..bye

No comments:

Post a Comment