Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 26, 2011

Seronok Sgt..

Hellu..rini rajin lak nk update...rini bangun sahur best sgt..tak tau npe..mkn pun berselera..yummy2....pastu biskut Famous Amos hubby tu tinggal baper keping je lagi...ayokkk kena buat lagi ni...cam da tak leh lak klu kuih tu takde..sedop ooo..sipa bawa balik resepi lagi tau...hahaha..rini terasa la nk jaln2 area Alor Setar ni...aku rasa tahun lepas balik raya ke 2 or 3 je kot...time puasa takde pun...ni baru la dpat rasa berpuasa kat Kedah walalupun time berbuka paling lambat area semenanjung ni...hehehehe....rini nk beli mee goreng mamak..tak kira..smlm sb angin satu badan smpi semput2 kan..so tak leh la kuar g beli mee goreng..rini akan kusempatkan jugak...hehehe...abg aku kta nk g cari baju raya Aisya..aku igt nk ikut skali la...nk tgk2..leh jln2..naik kete my mom yang baru iaiatu kete Alza..hehehe..best gak naik kete ni..aku da naik merasa tp tak bawa lagi...takut la nk bawa kete org ni..mak aku tak kisah pun...tp aku je la kan..hubby yang bawakan..mak kau tak penah2 lagi..hahaha..dia kate takut...tak bisa lagi..
raya keempat da nak kena balik Johor lak..sedih la...rasa nk raya sebulan kat Kedah ni..leh mkn mknan puas2 kan..hehehe...
Athirah balik sini ok la..semua org dia nak..semua org dia gelak2..tambah2 tgk ada kawan baru nama Aisya..lagi2 la dia seronok...main walker samer2..lawan langgar...pasut mkn biskut sama2..pastu lawan berebut biskut pun ada..semua la ada...berebut mainan...adoiiii..kelakar pun ada ...then tegur2 ngan bahasa ereka sndiri...hehehe...lawak la...athirah seem happy je kat Kedah..tak de la merengek2 nk nangis ke...kat sini aku biar je dia nk merangkak mana...umah ni mmg kak ipar aku selalu jaga...kalu kat umah aku isau gak...takut terhnatuk meja la..takut mian wayar la..kat sini alhamdulillah tgk selamat..so keje kau pun tka de la susah sgt..tolong tgk je la...tak yg bising2 ini tak leh..itu tak leh kan..ehehehe...tp satu je perangai dia..sejak2 aku beli biskut Baby's Bite tu dia tak mau mkn nasi la plak....ni ak uisau...nmpk je biskut tu tersengeh2 tergelak2 nk..pastu kejap je abis...isau ni..tak mau mkn nasi btul la plak...
ok la..nt g lepak kat depan lak...hehe..nt kau update lagi...

No comments:

Post a Comment