Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 22, 2011

Shopping time..

Hellu..lama rasa tak update blog..sibuk g saner sini sgt..pastu sibuk ngna kerja2 berfaedah lagi...minggu lepas my sister datang..baru blik dr UK..so mcm2 la dia minta nk berjalan kan..so aku bawa la g JJ...tp bukan sahaja JJ tmn U ok..tp JJ bukit indah n tebrau..hehehehe..mcm2 aku tgk dia shopping...mentang2 duit dia skang pakai pound kan..so borong sakan la guna ringgit malaysia..hahaha...kebetulan da g JJ bukit indah tu..aku borong la tuk hubby baju2 tuk dia..aku tgk baju dia byk da tak cun2...so kena tukar baru la kan....baju aku pun tak de la byk yang cantik2..tp kan sb aku malas nk bershopping tuk aku, so nt2 aku g shopping baju aku lagi..aritu hubby da belikan baper pasang blouse...then baju raya da 3 pasang..termasuk yg aku rembatk at butik Lavinia lagi..hahahaha..sb kau kate aku nk baju cantik2..so dia bawa la kau g butik tu..mmg cantik harga pun cantik..cian dia..takpe.utk isteri dia gak kan..hehehehe..konon nt nk keje leh pakai kan..tp aku isau masuk je keje da kena tukar pakai jubah gara2 berbadan dua lagi..hahahaha..tp ikut perancangan nk tunggu masuk umah baru dulu..hehehe...aritu da g usha da naik la umah kitaorg ni...seronok..tak sabar sgt nk masuk umah sendiri...aritu da setel semua tuk penambahan suiz2 dan plug electric...boleh tahan jguak harganyer..sb umah kitaog beli tu style moden..so banyak la cermin..then paling parah setiap cermin tu leh buka tutup so banyak la grill yang harus diapasang..atau dlm erti lain banyak la duit perlu disimpan.hahaha..tu tak masuk lagi nk kira2 tuk langsir tu..aduhhh...parah2...hehehe..takpe la ..semoga rezeki kitaorg bertambah2 la kan...hehehe...
time shopping tu sempat la snap baper pic aku, hubby n cik tira...mmg penat melayan cik tira ni..adoi...budak da besar katakan..hehehe...klu da leh jln mst tak larat nk kejar ni..hehe..ok la..tgk la pic ni...
My small famili....:)


Gigi da 2 batang..nt da penuh da leh mkn KFC ni..hehehe

ok..itu je kot..malas nk ulas panjang2..hehehe..ok la..bye

No comments:

Post a Comment