Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

August 28, 2011

Last Ramadhan...2011

Hellu..rini hari terakhir ramadhan...aldhamdulillah...setakat ni posa ok..semoga posa last arini pun ok...:) mmm..rini nk buat kuih raya la konon....tak tau la menjadi ke tidak nyer ngan athirah berjaga lagi ni..hehehehe..tau tau je la.perincess aku sorang tu..pun minat gak wat kuih2 ni...tp takk isah sgt kot sb athirah sejak balik Kedah xcited nyer lebih je...tido tak mau sgt..mkn nk makan biskut2..nasi kena paksa2 sket...thenn nk main je memanjang..semua org dia suka kali ni...semua org dia ok biler angkat dia..mama papa tak de pun tak kisah...athirah rupanyer suka berkawan..walalupun kadang2 kena buli wat papa dia geram..tp athirah ok je memanjang..terhantuk kepala pun ok..mama dia yg nangis...athirah skang mengesot punya la laju..mama penat kejar...ok citer pasal cik athirah ni mmg takde penghujung sb byk sgt dlm otak aku ni pasal athirah ni..hehehehe..(almaklumlah..ibu mana tak syg anak kan)...
mak aku kali ni nk wat ketupat sndiri..mau tak nyer seronok la ada pemabantu yang sedia membantu kan..saper lagi klu bukan cik hubby aku tu...beria hubby nk belajar wat...(dia tak tau sgt memenatkan dan leceh pun ada)...aku da warning dia kate "takpe..abg suka..abg pun nk belajar nk wat caner"...ok...so aku biar je..hehehe...tp hubby aku ni mmg ringan tulang sket...hehehehe..aku tak minat nk wat ketupat..sb nt daun dia tu aku dok main gatal2 satu badan...so tak mau la..nk wat kuih raya...adik aku da listkan 4 jenis kuih raya...ntah aku leh buat ke tak....yela...siap ckp.."aku da beli semua barang2...nt ang watkan aku 4 jenis kuih raya tau"..ok..klu tak tolong alamatnyer 1 je la kot..hehehehe....tp dia pun xcited nk wat tu..hubby nyer biskut bawa balik da habis..hehehe...dlm happy2 ni pun ada jugak sedih..tp nk wat caner kan..biasa la tu..tak semua Allah bagi happy je...mst ada gak sedihnyer..huhuhuhu...
ok la..tulis punya la panjang...nt aku update lagi ye..hhehehe...nk tgk korea jap...k..bye

No comments:

Post a Comment