Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 29, 2011

Tension!!!

Hello..skang da start final exam..perghhh...hari2 aku tension je rasa....sb pe??? sb aku nyer first subjek adalah subject ADC..subjek paling susah dlm idup penah aku ambik la...mmg susah..carry mark la seciput je...jwb final bagai nk rak..tp langsung tak confident...adoi...aku isau benar klu tak lepas subjek ni...tp aku doa sgt2 moga2 semua subjek aku lepas..tuk ADC ni aku tak penah la berangan nk score tp cuma harap lepas...kwn2 yg lain pun susah ati jugak ni..mmm...lec ajar...ok sebenarnnyer...tp mayb aku ni je yang lambatsket kot...tp mmg susah la subjek ni....wat latihan tpt ak paham...apakah ini???? kuar soalan susah sgt bagi aku..huhuhuhu....
ni 4/5 aku test software..ni lagi satu subjek mencabar btul..kena menghafal n menulis je...pastu programmng lagi..then subjek instrument lak 6/5 ni..ni subjek yg aku gatal sgt nk ambik..susha ooo...tu subjek core MEM...carry mark ok..tp aku isau benar final...adoi...hari aku ni tension je...sedih btul rasa...huhuhuhuhuhuhu...biler la nk lepas semua ni??? sem lepas dok ngandu sb tak larat nk study..sem ni lak aku nak mengadu aku malas nk study...ada2 je kan aku ni..tp pape doakan la aku lepas semua subjek ye..tak sanggup nk berjauh2 nt...huhuhuhuhu...
citer athirah???? da besar da pandai pusing, da pandai menuarao n terbalik sndri..pandai emnjerit..pandai gelak mengekek2...pandai wat muka sedih..pandai masuk kaki dlm mulut..pe lagi??? semua benda la dia pandai...sb dia pandai sgt mama n papa dia belikan dia walker...harga 200++..bajet nk ambik dlm bawah 150...alih2 masuk kedai tu,papa dia terus berkenan yg kaler pink...yang macam2 benda ada..terus dok pegang je...tak mau lepas2..tak penah la aku tgk papa athirah jd camtu...mmg nak sgt la benda ni..konon2 suka pandang pertama la kan..mama nk kate tak yh kan mama takut papa sedih lak...nk kate jom tgk kedai lain...isau lak klu papa tak nak kuar kedai kan...pastu mama pun setuju la tuk beli...da beli tu...tka sabar lak ambik si kecik tu kat umah nanny dia....yg best da beli tu papa happy semcam je....pelik kau macam mainan dia je...tima pasang tu bersungguh1 benar aku tgk...mmg syg sgt la dia kat princess dia tu...sikit2..."syg papa ni..." sikit2 "syg papa ni..." mama pun..."tira je??? mama???"...papa jwb ..."mama pun papa syg...."..ok puas ati..hahahahahahha...tp aku tgk hubby aku sejak2 ada athirah ni umah ni penuh ngna suara dia je..yela..main2 ngna athirah...pastu cium2 athirah la..bak kate aku selalu biler nk peli hubby.."amboi...gaya abg cam dlm dunia ni abg sorang la ada baby ye.."...pastu leh lak dia jwb.."mesti la..."..hahahaha...takpe...mama happy tgk betapa syg nyer papa ka athirah tu...huahuahua...tp ni hubby aku..aku pasit semua bapa dlm dunia ni pun sygkan anak diorang...:) tp sejak athirah makin besar ni...baru je hantar athirah kat umah nanny da terasa rindu membuak2..kdg2 dok study asyik dok tgk jam je..then dok terpikir2..pastu skang ni da start ckp gini kat hubby.."abg...ayg rindu sgt2 kat athirah.."...tu la kan perasaan ibu kat anak ni....yela 9 bulan dlm perut. then susah payah beranak kan dia...mst la rasa lain..tambah2 skang ni ahtirah byk ragma je...gelak la..jerit laa...mcm3 la...lagi2 la buat aku teringatkan dia...pape pun...mmg idup aku lengkap la ada hubby n athirah ni...bersyukur sgt...:)
ok la..nk study nt update lg bersama gambar2 si comel...ahaha..
bye

No comments:

Post a Comment