Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 23, 2011

Happy happy...

Hellu..arini aku happy sgt...smlm happy rini pun happy..alhamdulillah...bersyukur sgt..smlm sb..mm..myb tak perlu citer lagi kot..tunggu dlm 2 minggu lagi...rini lak sb dapat berjalan ke JJ bukit indah bersama hubby n athirah...happy sgt...g beli mainana athirah ...happy sgt...athirah pun happy je ngna mianan baru dia...then g mkn makanan jepun kat food court...mm....sgt....sedap....kat Jepun dulu aku tak minat..tp kat sini aku suka la plak...harga pun murah je...n sedap...nt hubby abis exam ari isnin nk ajak g mkn lagi akt situ la...aku promote ni..mmg sedap la...udon dia mmg lazat benar..hehehe... then g borong big apple lagi...puas mkn je...muahahaha...badan aku pun makin naik la..hahaha...tp malas nk pikir ...tmabah2 hubby pun tak kan ckp lagi kot perli kau gemuk..muahahahahah...aritu salah paham...tp ati aku mengecil la plak....hahaah...
then balik la kitaorg..sejak 2 3 minggu ni mmg sgt la sibuk smpi tak kemana pun...ni dpt kaur pun da rasa happy sgt...mmg rindu nk spend masa n famili aku ni....
ok la...nk layan citer cerekarama lak...nt2 rajin update lgi..bye

No comments:

Post a Comment