Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 13, 2011

Sampai Ati Kamu..

Hellu...blog kali ni hanya ringkas dan padat...dituju khas tuk suami terchina...

"sampai ati abg kate ayg gitu..kecik ati ayg tau....
ayg tau la ayg gemuk...tp jgn la ckp..simpan la dlm ati baik2..."

kisahnyer bermula biler aku dok mengusha2 gambar time aku muda mudi dulu..time tu still keje kat panasonic..time aku keje tu da rasa sgt gemuk da la...tp td tgk2 nmpk cam kurus je...pastu aku ckp la..."ish..dulu da rasa gemuk giler...tp tgk gambar ni rasa cam kurus la plak..kira skang ni lagi gemuk la ye..." bolerh plak suami aku kate gini .."tu la..skang makin gemuk la kot.."

ok itu je..kawan2 sila gelakkn saya..sb sy da gemuk...walalupun sedih...tp sy bangga sb saya tak mengalami masalah kurang berat..yahuuuu....hahahaha..ayat cover beb....da terlepas ckp mula nk rasa serba salah...mmm.muka aku maintain je..td da bantai mkn nasi satu pinggan penuh la katakan...tp dlm ati terguris beb....walaupun da biasa org kate gemuk..tp biler suami sndri terlepas ckp..terasa sampi ke tulang rusuk tu...takpe la abg...terlajak perahu boleh diundur...terlajak kate tak leh nk wat pe la kan...so tak yh nk rasa bersalah..sb isterimu ni tak marah pun...tp redha...hehehehe...tak penah aku citer pasal suami ku mengata aku kan..ha..ni first time dia terlepas kata agaknyer...sblm ni mmg tka penah pun...hmmmm....

ok la...sampai ati abg...tp nk juga kate.."abg pun gemuk jugak pee...wekkk!!!!"

sekian...dr budak montel yg cun lagi menawan..hahaha

2 comments:

  1. Ayg xgemuk la... sape berani ckp cam tue kat ayg.. Abg syg ayg xkira gemuk or kurus yg penting ayg sentiasa sihat.. tau.. love u so much

    ReplyDelete