Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

April 17, 2011

Hai....

Hellu..rini smbil athirah tgh tido..papa lak tgh sembahyang..aku mencuri masa kejap tuk update blog...last update sb sedih papa kte mama gemuk..tp itu dah berlalu...dan bila papa baca blog mama dia leh gelak la plak..jahat btul papa ni...berani kate mama gemuk..walaupun tak bermaksud..tp tak leh..mama majok gak..hahahaha..citer la kat athirah papa kate mama gemuk..dia leh gelak suka..adoi...like father like daughter btul la...
athirah skang ni da suka jerit2 suka..gelak..mengekek2 gelak...pandai senyum..pandai mengesot2 sampai nk jatuh dr tilam...suka golek2 badan bila mama nk pakaikan pampers...suka mandi nk melonjak2...suka jalan2...suka main ngna teddy bear...pantang tgk papa n mama nk mkn, dia pun sibuk nk mkn jugak..semua la dia pandai..hahaha
athirah da besar..klu angkat dia pun da rasa "eh..da besar rupanyer anak aku ye.."tp gabra pasal athirah demam kuning waktu 4 hari tu masih tak ilang2 lagi..masih segar dlm ingatan aku...biler teringat mula la air mata nk jatuh..huhuhu...sedih tgk athirah yang kecik tu menangis bawah lampu...kasi susu minum laju je sb duduk bawah lampu tu buat dia haus n lapar..kecian tau...semua slah aku la...sb tak kasi susu badan..susu badan pun hari ke-3 or 4 baru ada...jahat kan mama ni..sian anak mama sb tak dpt antibody yang baik...takpe..anak kedua aku mst da arif benda2 ni...caner nk susukan anak...mm...anak first tak pandai lagi...ckp pasal anak ke2??? hehehehe....jeng jeng jeng....ni ttiba2 terasa best la plak ni..hahaha...ok2...aku tak pregnt pun lagi...igt nk tunggu athirah besar sket...tak pun aku da abis belajar...bru igt nk pregnt balik...tp klu da rezeki aku tak tolak..hehehe...mmm..seronok pregnt..walalupun sampai 9 bulan aku muntah n pening tp....best biler ada baby tendang2 perut..g mana semua org senyum bielr tgk perut aku bear..hubby pun punya la syg kan...skang ni syg jugak...tp klu pregnt tu lagi2 la kot...hahaha...tp takde beza sgt pun tiem pregnt n tak pregnt...hubby samer je..kecuali...keje2 umah skangni aku buat la jugak..dulu..mmm..jarnag2 aku wat...terutamanyer aku skangn irajin masak la...hehehe...tp bielr keje sekolah byk aku mkn luar gak...
mmm...skang ni badna aku makin bertambah isinyer...aku susah ati gak ni..tp nk wat caner kan..aku mmg dr dulou badan berisi sket..hahaha...aku tak suka kurus sgt..aku suka berisi tp tak suka klu berisi sgt..mm...takpe..mana tau satu hari bngun pagi tup2 badan da kurus kan..hahaha....mmm..pakej slim world aku tu tak g buat pun lagi..dulu ada ambik byk gak sesi...tp g sekali dua je...baki tu byk la lgi...bielr mau pergi pun tka tau...bayar da abis pun..mm..ok la..nt update lagi..td hubby belikan aku satay..nk g mkn satay ni..hehehe..skang korang tgk saper yang sebenarnyer buataku gemuk????...hubby la kan...ngeh ngeh ngeh..pe aku nk mkn mst dia belikan...so...bukan salah aku kan..salah satay tu la kot..hahah..ok la nt update lagi...hubby da tunggu nk mkn samer2 tu...mst hubby nk mkn nasi..rini aku masak ikan masak asam pedas..mmg fav dia ....walalupun tka sesedap masakkan mama dia...ttap dia mkn ngna seleranyer..hehehe..ok la. bye

No comments:

Post a Comment