Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 11, 2012

Pantang

Hi....irfan tgh tido..jadi curi2 update blog kejap...kali ni nk bercerita pasal pantang..guess what???? I HATE pantang!.....erghhh....lagi 2 weeks baru ,merdeka...sn pe yau
 Sn aku da bosan la kakan xbest je...lauk ikan..pastu sup sayur,sup auam,xpin sup ikan....nkpizza..nk kfc...nk kenny rogers....semua yg xleh mkn aku nk...xtahan la mkn yg sama je tiap2 hari...nk nasi lemak jugak...my mom kate semua boleh mkn tp berlemak la..org nk pecahkan lemak..xkan aku nk tambah lg kan...huhuhuhu..sb aku dok jaga irfan, nertungku mtah ke mana...nk pakai barut pun kadang2 je...selalu pakai baju yg cam beautifull tu tp xde la aku mewah sampi beli jenama beautiful kan...aku bli yg jenama lain la...ntah apa tah..ni bli time pas neranak tira...ok la...klu beautiful ribu2 syg duit nk bazir...aku bli yg ratus je la kan...ribu2 xmampu...huuhu..
Tp yg tensionnyer, bile perut nk kempis sekempisnyer ni..rini 30 hari...tp perut nmpk lg je ni...isau la plak..da kurang mkn da pun..time pregnt mmg dr kate isi perut aku yg tebal,baby biasa je...huhuuhu..tira pun sama, xdpt la perut aku cam dulu kan...waaaa....sedih la..kali ni mmg aku pantang mkn btul2 ...harap2 mmg dpt la perut cam sblm pregnt tira...semua baju kurung aku da leh pakai da pun..tp nk jugak kempiskn perut ni...risau 2 osau,skali sister aku kol aku..bising2 sb aku jrang bertungku kan..then dia kate,jgn berangan nk lurus time pantang...kakak aku dah 2 org anak,tp klu tgk mst igt budak sekolah lg tau...dia kate dia punambik masa 6 bulan tuk kempiskam perut n kurus...so skang aku lega la sket kan..hahahah..aku tak nak kurus sgt cuma nk kempiskan perut je la ni..huhuhu...
Td en hubby bik...bawa blik nasi...aku bukan malas nk masak,tp xsempat la tmbh2 irfan asyik bangun je kan...terkejar2 aku nt wat keje...td hubby kate nk bw aku g mkn luar mlm ni...nk makan kt secret recipe...erkkk..apa yg kat situ aku leh mkn ye?...errrrr.....xpun aku soh hold blanaja dulu..nt abis pantang bru g..tp nk kena g bayar rumah lak kan..takpe la tgk aner..selalu aku kol 8 da tumbang tido da....hahahanaha
Eh..ok la..nt update lg..aku cadang n berangan abis pantang nt klu de msavnk g jon2 bercuti ng hubby n tira n irfan..tp still dlm angan 2 lagi la kam..hahaha..k la n update lg..bye


No comments:

Post a Comment