Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 19, 2012

6 hari lagi..

hi...lama tak update blog..semua gara2 menjadi seorang ibu yg mithali..hahahaha...yela...asyik kena jaga n main ng irfan je sementara en hubby balik keje...pas en hubby terchenta balik keje, then nk lepas rindu kat kakak tira plak..skang ni dok umah jg adik je..then asyik la dok igt kat kakak tira..rindu beb..klu keje pun aku dok igt2 lagi kan..ni apatah kat umah, dok pegang adik irfan je..mst la teringat kakak tira...
citer pasal kakak tira..smlm tak tau la apa dia mimpi..pastu ngamuk2..yg bestnyer adik tgh tido nyenyak leh dia tendang katil adik...adik ni plak mana leh rasa gegar sket pun, mst bangun pastu mata da segar..adoiii...en hubby baru pas marking keje dia..nk tido da tak dpt tido sb dua2 anak dia da bangun..aku plak...bangun termenung je la...hahahahhaa.tp en hubby baik, dia soh aku sambung tido je..takpe dia jaga...huahahahahha...kol 5 gitu aku leh la bangun jaga adik irfan klu dia tak tido lagi....selalu time mlm 2 jam sekali aku akan bangun pam susu...pam tu pun da 20-30 minit kan...then tido pun tak cukup la..klu time siang plak mmg la tak dpt tido langsung..aku wat keje umah sket2..then melayan adik irfan lagi...penat woooo..jgn ingat org keje suri rumah ni relax..no no no...penat otak pikir nk buat itu nak buat ini...

ok balik kepada citer 6 hari lg...ha..cukup la 44 hari aku berpantang...da tanya my mmom...klu hari ni da start habis pantang ok tak??? mak kate boleh je..yeahhh...nk kek secret recipe..nk mkn kenny rogers..nk kfc..nk mcdonald..nk semua yg sedap2 boleh tak????? hahahaha...klu minta confirm en hubby belikan..tetapi....nt sendat la baju2 keje aku..perut membuncit la gamaknyer sb tak sempat nk turun terus tambah lemak kan..adoiiii....susah gak jadi pompuan ni...da beranak kena plak jaga kasi perut mengempis ng sekempisnyer....laki senang je..tak kisah pun klu perut makin buncit kan..aku tgk en hubby aku tu, tak plak nk berdiet2..mkn je pe dia suka...time puasa melidi je nmpk...da abis puasa ni...aku tgk makin berisi dia...aku marah gak soh dia control mkn..dia wat dek je..mentang2 la aku syg dia kan...mmg tka kemana la kan..hahaha..tp nk p mana aku ni? satu hari dia takde pun aku da sebak2...hahaha...tp aku mmg suka tgk dia mkn..tambah2 klu aku yg masak la...berelera dia mkn puas ati aku..tp skang ni aku da tak masak sb sibuk jaga anak...time tghari dia balik bawa lauk bungkus..aku masak gak..tp masak nasi je la...
ni my mom da tang balik...so aku relax la sket...mak suka main ng irfan kurang la sket letih aku..dapat pam susu on time jugak..then mak masak rini...tka yh la en hubby balik...dia pun byk keje sebenarnyer...

ok la...igt nt irfan da besar sket, nk g Legoland...nk bawa tira, hubby ng irfan jalan2...tp hubby la kena blanja..hahahahaha...cam best je aku tgk kat iklan..tak leh jjadi ni..aku kena p jugak....
eh..irfan da bangun,enenek dok masak..mama kena la g angkat budak manja papa tu..k la..nt update lg..bye

No comments:

Post a Comment