Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

September 28, 2012

Hari hari ku

Hi..rajin aku upload rini..irfan tgh tido ok la...sajer je nk update nk citer aku da abis pantang 44 hari...walaupun pantang smpi 40 hari je kan..hihihihi...alhamdulillah...lea rs...da mcm2 aku mkn..smlm mak aku bising sb mkn jambu...mana aku tau...aku bantai je la mkn kan..sedap.....hahahaha....
Rini igt nk g taska tia, nk tgk tempat tido tira bersih ke ak..kira am spot check la kan....sb lately tira byk kena gigitan semut kat badan n tanggan..geram aku...pastu nmpk plak anak aku blik umah minggu ni cam sedih je..xsemangat cam selalu...nk gak aku tau, pe kena ng cik tira kan..huhuhu...susah ati ooo..biler princess aku tu kurang ceria....
Tp cjd...sb en hubby terchenta kate dia akan g sndri...td kol 2 pas jumaat dia g la...hubby kate bersih tempat tido dia..so xjd la aku nk bli tilam empuk2 kat tira kan...then cikgu kate la, tia suka main kat sliding door...then kat situ cam berhabuk sket..byk semua...then hubby kate la tgk2 la sama...then boleh plak cikgu dia citer, tira selalu kena buli..ahhh..susah..ini,mgaku sgt percaya?.tia mama kena buli ng kawan2 dia..mau je aku arik2 telinga budka yg dok buli tira aku tu....aku tau sb tira sepanjang dok ng aku dr lahir, tak penah aku tgk dia buat anak org..adik irfan ni pun tak peah dia jentik or pukul pun..selalu syg ng cium je adik dia...klu org ambik brg dia pun tak pemah aku tgk dia marah..klu org dtg umah, xpenah plak dia berbut or kedekut brg dia...klu org marah dia,dia senap je..klu mama or papa marah btu dia ngada nangis smbil peluk2 n letak kepala dia kat kita...ok..sedih plak rasa bile teringat n citer pasal tira...sedih la bile dia kena buli..ntah2 kawan2 dia pukul dia...sb smlm nmpk cmada benjool sket kt kepala dia...aku sikit calar kat tubuh tira tu aku mat perasan..sb aku suka usap2 sambil belek2 anak aku tu...pe lg..biler cikgu dia citer, hubby marah la...hubby soh tgk2 la sama..sb tira ni jenis tak reti melawan blik..susah juak ku tira terus camni..caner la aku nk ajar anak aku ni tuk defend diri dia...bukan pukul org,tp sekurang2 nyer jgnbiar diri dia kena buli..anak aku tira tu, lembut hati...tak kedekut...tk suka gdo2 ...suka berkawan...mm..tira, mama sedih la....td bilerhuubby citer, menitik air mataaku....tambah , cikgu citr, ptg2 selalu time minum ptg, kawan2 dapat minum air kotak yg mak diorang bekalkan..tira kitaorg tak kasi, dia nangis2 nak juak...sedihnyer..dulu aku selalu letak dlm beg tira, tp cikgu di tak penah kasi pun kat tia, myb tak perasan...aku penah tanya bileh ke bw mknana sndri, cikgu dia kate tak yh sb dirang sediakan...boleh bygkan lah bila tira nangis n merajuk nk air kotak....sb aku kat umah selalu je minta,aku kasi je la...pastu, hubby kate blik keje nk g bli byk kotak tul dia...letak kattaska...biar nt tira xde la nangis xdpt air kotak cam kawan2 dia minum...sedih la...aku sog bli byk2 ...wat stok kat aska tu....geam la aku..ish....biler kita g tanya baru nk ckp..sajer2 xckp...
Ook la..nt date lg..bye

No comments:

Post a Comment