Our Lovely Journey......

Daisypath Anniversary tickers

Athirah's birthday

 Baby Birthday Ticker Ticker

My second child...:)

Lilypie Pregnancy tickers

January 04, 2012

Ombak Rindu

Hi...lama tak update blog ni..semester terakhir mmg time yg sgt sibuk..sibuk sbibuk dan sibuk...huhuhu..tp yg pelik tu dlm sibuk2 berat badan aku tak turun2 pun..kihkihkih...mmg dari dulu smpi skang mmg badan jenis slim da kan..so tak turun2 da la..hahaha..ni ttiba rajin nk update blog ni pun sb kebosanan sorang2 di postgraduate room..en hubby g ambik final exam skang ni..doa doakan la dia dpt jawab ngan baik..keluar bilik exam ngan senyuman lega...mmm..apa lagi yg aku harapkan tuk en suami aku kecuali dia happy dan bahagia kan..hehehehe...aku tak suka tgk hubby masam2 muka, muka tension atau pun sdih..sb nt aku nangis jugak...klu dia moody (walalupun sgt la jrang kan), nt aku lagi2 moody..hehehe...klu dia ceria kan, kadagn2 aku leh gak sakit hati..sebagai contnhnyer....dialog pg td..
abg : yeah..pas abis satu final ni tinggal 1 more paper to go...then siaplah master abg semester ni...
ayg: bestnyer.....
abg: yela..pas ni 17 aribulan plak..abg da setel la final..errrr...ayg lambat lagi la nk merdeka kan..(sambil tersenyum2 sumbingn yer)
ayg: eeeiiiii..ni yg tak suka ni...(mula sakit hati)
abg: tak pe ayg byk masa leh study kan..(cuba nk pujuk aku blk)
ayg : (aah..tak yh nk pujuk2)
ok...tu la kan aku kate, kadang2 dia happy aku sakit hati kan..hehehe..tp jarang la nk jadi camtu...
mmm..nk citer pasal ombak rindu..aritu sb terlalu sakit kepala tension ak leh tgk ombak rindu, en hubby pun bawa la aku g tgk...mula2 tgk cma tak best sb aku tau jalan citer dia byk potong...tp kan lately asyik dg lagu ombak rindu tu mula lak suka citer tu..sedih sgt...tp nangis sedih aku tu tak sesedih tgk citer Tentang Dhia tu...citer Tentang Dhia tu mmg buat aku nangis giler ah...smpi en hubby pun terkejut tgk aku anngis teresak2...adoiii...mmg emosional btul la aku ni...pastu yg tak tahan, en hubby la plak rasa bersalah..pastu yg best ttiba2 kate gini kat aku ..." ayg jgn la nangis...abg tak camtu..abg syg ayg smpi ke akhir hayat abg tau"...terkejut aku...bukan pelik, tp ttiba2 je en hubby kate camtu bielr aku nagnis bagai nk rak kan tgk citer tu...tgk industan pun tka penah nangis gitu...aku pun jawab "terima kasih abg"...ok...babak romantik tu ttiba2 diganggu oleh gelakkan ejek si kecik kitaorg tu...hahahaha...
tp aku mmg tka boleh kot biler tgk pompuan kena seksa hati cam dhia tu..sedih ooo...aku tak sampi ati kot tgk..tp klu pompuan tu jahat menyakitkan hati lantak ko la..hahahaha..tp sedih tuk dia ada gak la...
mmm...aku sebenarnyer dok meng "check" thesis en hubby ni..berhenti sb pening pala dok tgk wording tu...buka sb teruk tp sb aku baru je hantar thesis draft aku smlm..so terlalu penat kot otak dok tgk thesis kan..tp tuk hubby akan aku siapkan jugak checking ni...aritu hubby tolong aku edit spacing n line kan..hehehehe...tu la DOremon aku dr dulu smpi skang...anything klu nak minta tolong leh refer kat dia...benda tak reti tu dia akan retikan tuk aku....:)
skang ni sb 2 bulan pregnt aku da muntah2...tka lalu makan semua ada...mcm2 hubby belik nk kasi aku makan, tp semua masuk sket je..aku mmg tak lalu nk mkn..yg aku tau nk nasi mama jln raja kat kedah..camana tu....tkpe. nt 18 aribulan mak nk datang aku da order  kat mak..nt mak bawa..nyum2...en hubby punya susah hati siap nk booking tiket blik kedah nk bawa aku g mkn nasi yg aku nak tu..hehehehe...wlaalupun keje byk kan..sanggup..sb tgk aku dok ngadu lapar je kejenyer..mkn tka nk.hahaha..anak no 2 pun dia isau lagi kat aku kan...nt yg ke 5 ke 6 agak2 camni tak ea...aku rasa ye jugak kot..sb sepanjang aku kawin 2 tahun, tka penah lak aku tgk dia berubah...sma je...sb tu aku syg sgt kat dia tu..hehehehe..semoga smpi bielr2 la hubby aku sweet camni tuk aku kan....ni mula sedih da la ni...da bper hari tak masak..smlm masak sambal udang tu takde la sedp sgt...nt da baik mual aku semua ni aku start masak blk ye...mmg tka larat sgt nk wat pe pun...main ngan tira pun tak larat..tira da besar, mama penat nak angkat tira da...tp tetap syg pada tira....
ok la..ntu pdate lagi la..nk sambung keje...bye


No comments:

Post a Comment